וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "אם אעזוב, ארצה לשחק בברצלונה"

קפטן ארסנל מכחיש את הידיעות לפיהן סיכם אצל הקטלאנים: "המועמדים לנשיאות לא דיברו איתי". צ'אבי: "לריאל היה מזל"

ברצלונה מתכוננת לבחירות לנשיאות המועדון בחודש הבא, וכרגיל התחממות הקמפיין מובילה גם לשמועות רבות ולמועמדים שמכסמים עם שחקנים. אחרי הסיכום עם דויד וייה, מדווח היום 'אל מונדו דפורטיבו', כי הקבוצה הגיע לסיכום גם עם ססק פברגאס, כוכבה של ארסנל שגדל בברצלונה ועזב אותה בגיל צעיר.

קשר נבחרת ספרד לא אישר את הדיווחים, אך הסכים להגיד: "תמיד היו שמועות, אבל אף פעם לא באמת עזבתי את ארסנל כי היה לי טוב שם. כרגע אני שחקן ארסנל, אבל אם אעזוב מתישהו ארצה ללכת רק לבארסה. בשלב זה אף מועמד לנשיאות לא פנה אליי, אני לא רוצה שיהיו אילו אי הבנות".

צ'אבי עוקץ את ריאל

ספרד מתכוננת לקראת המחזור האחרון של ה"לה ליגה" בסוף השבוע, שיכריע סופית את סיפור האליפות וישים קץ למירוץ הצמוד בין ברצלונה לריאל מדריד. משחקיהן של שתי הגדולות ייערכו ביום ראשון: ברצלונה תארח את ויאדוליד, שממוקמת מתחת לקו האדום וחייבת את הנקודות בשביל לשרוד, בעוד ריאל תשחק בחוץ נגד מלאגה, שאומנם ממוקמת מעל לקו האדום אך גם היא בסכנת ירידה ממשית.

צ'אבי, כוכב ברצלונה, טוען שלריאל היה מזל, וזה מה ששמר אותה צמודה במירוץ. "ריאל נהנתה ממזל גדול במהלך הרבה משחקים", אמר הקשר הנהדר, "אבל העובדה היא שהם ידעו למצוא את המזל שהם חיפשו".

גם צ'אבי יודע שהמאזן של שתי הקבוצות הוא נהדר. "זה יהיה ממש חבל אם לא ניקח אליפות עם 96 נקודות", יודע כוכב האלופה, שצפויה להשלים תואר שני ברציפות, "אבל מדריד בוודאי מתוסכלת יותר, על כך שלהם יש 95 נקודות והם עדיין מאחורינו".

צ'אבי אף חשף כי הוא שיחק את המשחק האחרון במדי ברצלונה בניגוד לעצת רופאיו, אך שהבהיר להתאחדות הספרדית כי הוא לא מסכן את עצמו לקראת המונדיאל. "נאמר לי לקחת כשבועיים הפסקה, אבל לא הרגשתי כאב, והחלטתי לשחק", אומר צ'אבי.

גם רפא מארקז יודע שלשתי הקבוצות הגיע לצאת עם משהו מהעונה הזאת. "זה אכזרי שאחת מהקבוצות תיוותר בלי כלום בסיום העונה", יודע הבלם המקסיקני, "שתי הקבוצות שיחקו מצוין עד הרגע האחרון, שתיהן שברו שיאי נקודות, כך שזאת תהיה אכזבה גדולה לזו שלא תוכתר כאלופה. מבחינתנו, למרות שאיבדנו שני גביעים, לא הורדנו את הרמה של העונה הקודמת. גווארדיולה הצליח לשמור עלינו רגועים וקרי רוח, עכשיו אנחנו מצפים לפרוק הכל אחרי המשחק האחרון".

טורה בדרך החוצה

כנראה שאם לא יקרה משהו יוצא דופן, קשרה של ברצלונה, יא יא טורה, יעזוב הקיץ את בארסה. את ההערכה הזו נותן סוכנו של השחקן, דימיטרי סליוק, שמספר כי 90 אחוז שהשחקן מחוף השנהב ייפרד מהקבוצה וכנראה יעבור לארסנל.

"לצערי הרב, העונה טורה לא שיחק את כמות הדקות שהוא חושב שמגיע לו", אמר סוכנו. "אני חושב שזה קשור לסעיף בחידוש החוזה שלו. יש לו בונוס כלכלי משמעותי אם הוא משחק יותר מ-60 אחוז מהמשחקים הרשמיים של העונה".

טורה, שחוגג היום יום הולדת 27, מקבל גב מסוכנו, שמשוכנע כי לא מעט קבוצות יקפצו עליו כעת: "הוא שמח בברצלונה, אבל אני חושב שרוב הקבוצות באירופה מעוניינות בשירותים שלו. בכל מקרה, ארסנל מתעניינת בו ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו עם הקבוצה של ארסן ונגר".

עדכון ראשון: 9:57

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully