וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורית נאור שברה את השיא בהטלת כידון

אלופת ישראל הוסיפה 18 ס"מ לשיאה הקודם, קבעה מרחק של 44.90 מ' בתחרות הזמנה בהדר יוסף, אך אמרה: "זה מאכזב"

דורית נאור שברה הערב (רביעי) שיא ישראלי חדש בהטלת כידון וקבעה מרחק של 44.90 מטר במסגרת תחרות הזמנה שהתקיימה בהדר יוסף. נאור, שיאנית ואלופת ישראל, שברה את השיא הישראלי שהיא עצמה החזיקה בו ב-18 סנטימטרים. האתלטית בת ה-40 ממכבי תל אביב שברה את השיא בהטלה השלישית ומחקה את השיא הקודם שנקבע באפריל 2009. במהלך בדיקת המרחק, נאור הייתה במתח רב משום שהייתה בטוחה כאמור ששברה את מחסום 45 המטרים, אולם כשנודעה לה התוצאה היא נראתה מאוכזבת.

בשלושת הניסיונות הנוספים שנאור קיבלה היא הצליחה להרחיק את המוט פעם נוספת מעבר לשיאה הקודם כשקבעה 44.82 מטר, אולם השאירה טעם של עוד לאליפות ישראל. נאור אמרה בסיום: "תמיד כיף לשפר את השיא הישראלי, אבל אני לא שמחה כי לא שברתי את מחסום ה-45 מטרים. כמעט כל ההטלות שלי הן מעבר ל-44 מטרים וחסרים לי סנטימטרים ספורים ל-45. אני בטוחה שזה יגיע במהרה, אבל בינתיים לא הייתה לי סיבה לשמוח יותר מדי".

בתחרות הזמנה נוספת שהתקיימה הערב לקדטים ב-1,000 מ', ניצח יעקב אליהו מעמק חפר בזמן של 2:33.56 דקות, שיפר את שיאו האישי וקבע את הקריטריון (שעומד על 2:35.00 דק') להשתתפות בתחרות מוקדמות אולימפיאדת הקדטים שתתקיים בשבוע הבא במוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully