וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון התקרבה לליגת האלופות

שחקניו של פואל ניצחו 0:3 את מונאקו במשחק השלמה (פיאניץ', גומיס ולופז כבשו) ועלו למקום השלישי לפני המחזור האחרון

אולי בכל זאת העונה הרעה שעוברת על ליון בליגה יכולה להסתיים עם טעם טוב. הקבוצה, שלא הצליחה להיאבק העונה על האליפות, השלימה את משחקה נגד מונאקו הערב (רביעי) מהמחזור ה-34, ניצחה 0:3 ועשתה צעד חשוב במאבק לקראת המחזור האחרון על מקום בליגת האלופות.

בשבת יתקיים כאמור המחזור האחרון, כשליון, שרחוקה נקודה אחת בלבד מליל, תארח את לה מאן שכבר ירדה לליגה השנייה, בעוד ליל תשחק בחוץ נגד לוריין השביעית. רק ניצחון של ליון והפסד של ליל יסדרו לקבוצה של קלוד פואל את המקום בצ'מפיונס בעונה הבאה. בכל מקרה, הניצחון של ליון גרם לחילופי מקומות עם אוקזר, שנשרה למקום הרביעי, מה שככל הנראה יבטיח לקבוצה מקום במוקדמות ליגת האלופות.

הקשר הבוסני של ליון, מיראלם פיאניץ', כבש את שער היתרון אחרי 27 דקות לאחר בעיטה מהאוויר. מישל באסטוס, שנמנה על 23 שחקני הסגל שבחר דונגה לנבחרת ברזיל לקראת המונדיאל, היה קרוב להכפיל את התוצאה לקראת ההפסקה, אבל הכדור השטוח שלו נעצר רק בקורה של סטפן רופייה, שוער מונאקו.

במחצית השנייה ליון המשיכה ללחוץ כששלוש דקות בתוך המחצית באפטימבי גומיס קיבל כדור מפיאניץ' וכבש מקרוב את השני. מעט מאוד הזדמנויות היו למונאקו במהלך המשחק, מה שסידר לליסנדרו לופז, שנבחר לשחקן המצטיין העונה בליגה על ידי השחקנים, את השער השלישי שלוש דקות לסיום. בעקבות התיקו, מונאקו עלתה למקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully