וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל בשמינית הגמר במדריד, סרינה הודחה

המדורג שני בעולם גבר על דולגופולוב 3:6, 4:6. המדורגת 1 הפסידה לפטרובה, אחותה חזרה למקום השני. רם ונואל עלו שלב

טורניר החימר היוקרתי במדריד נמשך גם הערב (רביעי), כאשר במוקד עמד המלך הבלתי מעורער של המשטח - רפאל נדאל - שפגש בסיבוב השני את אולכסנדר דולגופולוב האוקראיני, שעלה מהמוקדמות. אל מול כריסטיאנו רונאלדו וזינאדין זידאן, שצפו בו מהיציע, לא התקשה הטורפדו הספרדי לרצות את הקהל המקומי והנלהב ולנצח 4:6, 3:6 על מנת להעפיל לשמינית הגמר, שם יפגוש את הענק האמריקאי ג'ון איסנר.

נדאל כבר זכה השנה פעמיים בטורנירי מאסטרס על חימר - במונטה קרלו וברומא - וכעת הוא ינסה להשלים תואר שלישי, רגע לפני שיעבור למשימה הבאה והחשובה לא פחות: זכייה חמישית בטורניר הרולאן גארוס, שייצא לדרך בפאריז בהמשך החודש. דויד פרר לעומת בן ארצו נאלץ לעבוד קשה מאוד כדי לעלות שלב ונאבק במשך שעתיים וארבעים מול מרכוס בגדאטיס עד שזכה בכרטיס לשמינית הגמר. הספרדי, המדורג 12 בעולם, הפסיד 6:1 במערכה הראשונה, אבל תיקן בשתיים הבאות עם 3:6, 5:7.

הקהל הספרדי לא הסתפק רק בנצחונו של נדאל, ובמגרש אחר הקהל האמוציונאלי זכה לצפות בהפתעה הגדולה של היום, כאשר ניקולאס אלמגרו (35 בעולם) גבר על רובין סודרלינג (7) 4:6, 5:7 אחרי שעה וארבעים של משחק מצוין. אנדי מארי, שמדורג 4 בעולם ו-3 בטורניר, לא איפשר לחואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי להפריע לו לעלות שלב וניצח את המדורג 51 בעולם 3:6, 3:6, שסידר לו מקום בשמינית הגמר. הפתעה נוספת היום היא הדחתו של מיכאל יוז'ני, שראה את ארנסט גולביס הלטבי, המדורג 34 בעולם, מנצח אותו 6:7, 4:6 בדרך לשלב הבא. ג'ו-וילפריד צונגה פרש נגד גיז'רמו גרסיה לופז המקומי אחרי שפיגר 6:2 בסיום המערכה הראשונה, וכאמור הודח. גם תומאס בלוצ'י בחוץ אחרי הפסד 6:2, 6:2 לחואן מונאקו.

המדורג שמיני בטורניר, מרין סיליץ', נזקק לשעה ושש דקות בלבד על מנת להכניע את אדוארדו שוואנק הארגנטינאי (52) 3:6, 0:6. גאל מונפיס הצרפתי (12 בטורניר) ניצל את פרישתו של פיליפ פצשנר הגרמני אחרי 11 דקות בלבד כדי להעפיל גם כן לשמינית הגמר. גם ג'ון איסנר בשלב הבא אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה לסנטיאגו ג'יראלדו 6:1, אבל המשיך עם 6:7, 2:6 בדרך לשלב הבא. סטניסלס ואווינקה ניצל את הפרישה של לאונרדו מאייר כדי לדלג לשלב הבא כשהמשחק נעצר במצב של 4:6, 2:4.

* אנדי רם ובן זוגו האוסטרי ג'וליאן נואל ניצחו בסיבוב הראשון את איבו קרלוביץ' ודושאן ומיץ' 4:6, 4:6 במשחק שנמשך שעה ועשר דקות. לא פחות משבע אפשרויות שבירה היו לרם ונואל במהלך המשחק, אבל שתיים הספיקו להם כדי לשלוח את הצמד הקרואטי-סרבי הביתה.

פאר תתמודד נגד לארנצ'ה פארה סנטונחה

אצל הנשים העולה הראשונה לרבע הגמר היא ונוס וויליאמס. האמריקאית ניצחה את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה אחרי שכבר הייתה בפיגור 6:3 במערכה הראשונה, ועם קאמבק מצוין היא השלימה 1:6, 2:6 כל הדרך לשמונה האחרונות. לשמחתה הרבה היא גם הבטיחה עלייה למקום השני בעולם. וויליאמס הגיעה לטורניר כמדורגת 4 ואחרי שנשברה בשלב מוקדם במשחק, היא חזרה כמו שצריך מול האיטלקיה המדורגת 15 בעולם לניצחון שמחזיר אותה למקום השני, מקום שהיא לא הייתה בו מאז מרץ 2003, כמעט שבע שנים.

ממש לאחר מכן עלתה למגרש סרינה וויליאמס, שקיוותה לחקות את אחותה הבוגרת, אבל המדורגת 1 בעולם התקשתה נגד נדיה פטרובה (18 בעולם), שעד היום הצליחה לנצח כבר פעמיים את האמריקאית. סרינה ניצחה 4:6 את המערכה הראשונה, אבל בשתיים הבאות הרוסיה הייתה טובה וסיימה עם 2:6, 3:6.

במשחקים שהשלימו את הסיבוב השני ניצחה ילנה ינקוביץ' בדרבי הסרבי את אנה איבנוביץ' הדועכת ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר. איבנוביץ' הייתה טובה במערכה הראשונה וניצחה 4:6, אבל שתי המערכות הבאות היו של המדורגת 4 בעולם, שניצחה 4:6, 1:6, מה שמקזז את המאזן ביניהן כעת ל-3:6 לטובת איבנוביץ'.

היריבה של שחר פאר בשמינית הגמר של הטורניר נקבעה במשחק בין לארנצ'ה פארה סנטונחה לשואי פנג. הספרדיה, שמנצלת את המגרש הביתי כדי לשפר דירוג (65 בעולם), הצליחה להדיח את יריבתה הסינית אחרי 6:1, 6:7, 3:6, שזיכה אותה במפגש מול פאר. אגב, פאר עלתה לרבע הגמר בזוגות עם פרנצ'סקה סקיאבונה. השתיים ניצחו בקלות 0:6, 2:6 את ליסה ריימונד ורנה סטאבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully