וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: וייה סיכם בברצלונה

ה'אל מונדו דפורטיבו' מדווח כי חלוצה של ולנסיה אמור לחתום במועדון ל-4 שנים. מסי: "הוא ישתלב היטב, הוא שחקן איכותי"

דיווחים מספרד מאשרים הערב (רביעי) כי החלוץ דויד וייה מולנסיה סיכם היום את תנאיו בברצלונה, ואמור לחתום בקבוצה הקאטלנית ל-4 העונות הבאות. ההסכמה עדיין אינה רשמית, אך לפי כלי התקשורת בספרד, מעוניינת ברצלונה להשלים את המהלך עד תחילתו של המונדיאל ב-11 ביוני.

על פי השמועות, רוצים בברצלונה ללחוץ על ולנסיה, שנמצאת בקשיים כלכליים, וחובות המועדון עומדים כרגע על כ-110 מיליון יורו. כרגע הסכומים עליהם מדברים בספרד עומדים עלמחיר התחלתי של 45 מיליון יורו, וייתכן מאוד שבמידה הוסכום יעלה, לא יוכלו לעמוד בולנסיה בפני ההצעה. גם שמו של דויד סילבה מהמועדון נקשר במעבר לקבוצה גדולה, בכדי שולנסיה תוכל לסגור מעט את המינוס.

כוכבה של ברצלונה, לאונל מסי התייחס לאפשרות שישתפש פעולה בעונה הבאה עם החלוץ הפורה, כשאמר: "וייה ישתלב היטב עם סגנון המשחק שלנו, בגלל שהוא שחקן איכותי". למרות הגעתו הצפויה של החלוץ, בברצלונה לא ממהרים להיפרד מבויאן קרקיץ' או מזלאטן איברהימוביץ', שספג לא מעט ביקורת בחודשים האחרונים על יכולתו. אחת האפשרויות שהועלו שוייה יגיע אל ברצלונה, וקרקיץ' ואיברהימוביץ' יעשו את הדרך ההפוכה, אבל איברהימוביץ', שהגיע בשנה שעברה תמורת סכום של 68 מיליון יורו, ככל הנראה לא ישוחרר בתמורה נמוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully