וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור ימשיך במכבי תל אביב

12.5.2010 / 18:54

הצהובים הודיעו לחלוץ המוערך כי הם מממשים את האופציה עליו גם לעונה הבאה. נמשכים החיפושים אחר חיזוק נוסף להתקפה

מכבי תל אביב הודיעה הערב (רביעי) ליובל אבידור כי היא מממשת עליו את האופציה החוזית, ובכך ימשיך החלוץ במועדון גם בעונה הבאה. אבידור חתום על חוזה לשלוש עונות בקבוצה ובחוזהו היה סעיף שבו מחויבים הצהובים להודיע לשחקן עד ה-15 במאי, כלומר - עוד שלושה ימים - האם הם מממשים עליו את האופציה לעונה הבאה. בצוות המקצועי מעריכים מאוד את יכולתו של החלוץ, גם כשלוקחים בחשבון את העונה הראשונה בה התאקלם בקרית שלום. גם בהנהלה מעריכים מאוד את החלוץ שהגיע מקרית שמונה בקיץ החולף, ומשבחים את אופיו הנוח. אבידור פתח העונה ב-16 ממשחקי מכבי תל אביב, בהם הבקיע חמישה שערים.

בתוך כך, ממשיכה מכבי תל אביב בנסיונותיה לחזק את החלק הקדמי לקראת העונה הבאה, כאשר בקבוצה עושים מאמצים בתקופה האחרונה לצרף את ברק יצחקי, חלוץ בית"ר ירושלים. על הפרק גם נסיונות לצרף חלוץ זר נוסף לקבוצה, אולם עדיין לא נפתח משא ומתן רשמי עם אף אחד מהמועמדים.

כך או כך, כבר עתה ברור כי מספר שחקנים יעזבו בתום העונה, ביניהם יובל שפונגין, שיעבור לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, הסלובני אנדרי קומאץ', וכן יבוריאן, שככל הנראה יעשה את דרכו בחזרה לבני סכנין. גם מעמדו של איגור טומאסיץ' אינו ברור, כאשר בהנהלת הקבוצה מעריכים את סיכוייו להישאר בכ-30 אחוז.

בשבת תארח מכבי תל אביב את מ.ס. אשדוד באצטדיון רמת גן למשחק שיסיים עבורה את העונה. בהנהלת הקבוצה החליטו על מחיר אחיד של 20 שקלים לכל שערי האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully