וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה: "אמרו שאני גנב, בליין, אפס בהגנה, אבל הכל חארטה"

מגן הפועל ת"א חוגג זכייה גביע, מאמין עוד באליפות, אך בעיקר עונה לכל מבקריו. "בצניעות, אני חושב שאני שחקן מצוין ומקצוען"

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

צפו בחגיגות שחקני הפועל תל אביב לאחר הזכייה בגביע המדינה

קנדה: "עשו ממני ומבונדר טבחים, שבוע-שבוע"

את השמחה שלאחר הזכייה בגביע אפשר היה לראות ולחוש היטב על פניהם ובלבבותיהם של כל אחד משחקני הפועל תל אביב אתמול (שלישי) בערב. אפילו המגן הימני עומרי קנדה, שהיה אחד המצטיינים במשחק (עם שתי הצלות של גולים), שבר שתיקה ארוכה.

כזכור, העונה ביקשו חבריו לקבוצה של קנדה מעוזר המאמן יוסי אבוקסיס שהוא יעזוב את הפועל, ואחרי שהוא כבר הרגיש לא חלק מהקבוצה, החזיר המגן אתמול על האמון שנתנו בו. "הייתה לי שנה שאני לא מאחל לשונאים שלי. מה לא אמרו עליי? שאני גנב, בליין, אפס בהגנה, אבל הכל חארטה, התגברתי על זה. עם הכי הרבה צניעות בעולם, אני חושב שאני שחקן מצוין ומקצוען". שחרר המגן את הנצרה והמשיך. "שחקן הגנה זה הכל בראש. כולם אומרים 'הגנה זה בונדר, התקפה זה קנדה', זה שטויות. בונדר מצוין בהגנה, אבל גם בהתקפה הוא טוב. אני גם בהגנה מצוין, זו פשוט תדמית שהדביקו לנו - שכשצריך הגנה זה בונדר וכשצריך התקפה זה קנדה. עשו אותנו טבחים שעושים שבוע-שבוע".

על היכולת המצוינת שהפגין במשחק אמר המגן: "לא יודע איך עצרתי את זה, זה בא לי מאלוהים, במקרה הראשון מיכאל (זנדברג – ע.ג.) בעט והייתי צריך לצאת אליו. ברגע האחרון עשיתי לו הטעייה וחזרתי לקחת את הכדור, אין לי מושג איך הוצאתי את זה מהקו. לגבי המקרה השני, אמרתי לוואליד באדיר אחרי המשחק שבגלל שהוא עיצבן אותי לפני המשחק, לא הייתי צריך להציל את הגול הזה ושהיינו צריכים לספוג ולהפסיד. וואליד כמעט פיצץ אותי מכות, אבל ברצינות, אמרתי לו: 'אין מה לעשות, עשית טעות וחיפיתי עליך כמו שרוב העונה אני עושה טעויות ואתה מחפה עליי".

קנדה: "השנה בהפועל הרגישה לי כמו שש"

ומה לגבי העתיד? קנדה מקווה להישאר באדום, ולראשונה מספר על השינויים בחייו: "יש לי קואוצ'ר ששינה לי את החיים מקצה לקצה. אין יותר בילויים, אין את כל השטויות מסביב, אני בנאדם אחר לגמרי. אין לי מושג מה יהיה איתי בעונה הבאה, יש לי חוזה בהפועל ואם זה תלוי בי אני נשאר. אני אוהב את המועדון, אוהב את הקהל המדהים שלנו ואם ירצו שאמשיך, לא אלך. הפועל זה מועדון גדול ואני רוצה להישאר".

לקראת יום שבת והמחזור האחרון בליגת העל, אמר קנדה: "אני מקווה לצאת לדרך חדשה. אני שמח על הגביע, אבל לא נצא מפרופורציות, יש לנו עוד משחק אחד ונקווה שבני יהודה תנצח את מכבי חיפה או לפחות תעשה תיקו כדי שנוכל לקחת אליפות. אני חושב שאני שחקן מצוין, אבל לא אדבר על עצמי. כרגע, אני רק רוצה לסיים את העונה הזו כבר. אנשים לא יודעים מה קרה לי בשנה הזו, אני מרגיש כאילו רק העונה הזו אני כבר שש שנים בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully