וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה וסביליה במרוץ אחר יוסי בניון

הקשר הישראלי, שאולי יעזוב את ליברפול, מחוזר על ידי האנגלית והספרדית, שקרובה להשתתף בעונה הבאה בצ'מפיונס

יוסי בניון, כוכבה הישראלי של ליברפול, עשוי לעזוב את הקבוצה בקרוב. הדיווחים לגבי מעבר של בניון לקבוצה אחרת בתוך או מחוץ לאנגליה גוברים, כאשר היום (רביעי) שתי קבוצות נוספות שנכנסו למרוץ על שירותיו של הקשר הישראלי הן אסטון וילה האנגלית וסביליה הספרדית.

הסבירות למכירה של בניון תגבר דווקא אם רפא בניטז יישאר מנג'ר הקבוצה. הספרדי רוצה להחליף ולרענן את סגל הקבוצה וכדי לעשות זאת הוא חייב מזומנים שיתקבלו ממכירה של מספר שחקנים, ביניהם בניון. שמו של בניון נקשר לאחרונה בטוטנהאם, שהמנג'ר שלה הארי רדנאפ מאוד מעוניין בו וכן במנצ'סטר סיטי האנגליות, כמו גם עם זו של קבוצת העל האיטלקית, רומא, וכן בדינמו וצסק"א מוסקבה הרוסיות.

אסטון וילה, שסיימה את העונה באנגליה במקום השישי, מודרכת על ידי מרטין אוניל. בניון רק צריך לזכור שהמנג'ר הסקוטי היה זה שייבש את איל ברקוביץ' על הספסל בסלטיק עקב אופי המשחק ההגנתי שהתאים לקבוצה. אוניל פחות אוהב שחקנים יצירתיים, ובניון, אחד שכזה, יצטרך לעבוד קשה מאוד אצל אוניל.

סביליה מדורגת כרגע, מחזור אחד לפני סיום הליגה בספרד, במקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, עליו היא נלחמת עם מאיורקה, בה משחק חברו של בניון, דודו אוואט. אם סביליה, שתשחק בחוץ נגד אלמריה, אכן תתברג בצ'מפיונס בשנה הבאה, זה בהחלט יכול לקרב את בניון אליה. במידה שהישראלי יעבור לסביליה, הרי שהוא יסגור מעגל, לאחר שהחל את הקריירה האירופית שלו בספרד בקבוצת ראסינג סנטאנדר (2002-2005) לפני שעבר לווסטהאם הלונדונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully