וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהון להון, התגלגל לארמון

וולטר זנגה יאמן את אל-נאסר הסעודית, ישתכר כשני מיליון יורו ויגור בארמון. "לכבוד הוא לי לזכות באמון ובתקווה של הנסיך"

בשנים האחרונות לא מעט שחקנים ומאמנים עוברים לאמן במדינות מרוחקות בעבור כסף גדול. הדבר המשותף שכולל את רוב המהגרים האירופיים לאזורים הללו היא העובדה שהם כבר נמצאים בשלהי הקריירה, אלא שמסתבר שכסף ומגורים בארמון לא מושכים רק אנשים לקראת סוף הקריירה שלהם, אלא גם כאלה שעדיין נמצאים בתחילתה או באמצעה.

שוער העבר האגדי של נבחרת איטליה ואינטר, וולטר זנגה, החליט לקבל את הצעתה של קבוצת אל-נאסר הסעודית והוא יאמן אותה החל מן העונה הבאה. זנגה ישתכר בסכום צנוע של כשני מיליון יורו, כאשר הבונוס הגדול שהוא יקבל זה מגורים בארמון.

זנגה עושה בעצם קאמבק למזרח התיכון. ב-2007, לפני שהצטרף לפאלרמו הסיציליאנית, אימן זנגה את אל-עין, קבוצה מאיחוד האמירויות. אל-נאסר תהיה הקבוצה ה-11 אותה מאמן זנגה ב-11 שנות האימון שלו. לפני פאלרמו, הוא אימן את היריבה הגדולה, קטאניה, כשניתן למצוא ברזומה שלו גם קבוצות מרומניה, הכוכב האדום בלגרד הסרבית וגזיאנטספור הטורקית.

המטרה העיקרית של הקבוצה הסעודית שממוקמת בבירת המדינה, ריאד, ונשלטת על ידי נסיך מבית המלוכה המקומי, היא זכייה באליפות, תואר שהיא לא השיגה מאז 1986.

"לכבוד הוא לי לזכות באמון ובתקווה של הנסיך", אמר זנגה, "ואני מקווה להשיג את כל מה שהמועדון חולם עליו. אין לי מטה קסמים, כך שאני אצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את המטרות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully