וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מ-16 מלאו לנער

גוורדיץ' מונטימר, אזרח אמריקאי בן 22 שהיגר מהאיטי, נעצר לאחר שהציג עצמו כנער בן 16 וכהומלס ושיחק כדורסל בתיכון

מסתבר שלא רק בישראל ניתן לזייף גיל אלא גם בארה"ב. סטודנט מתיכון במערב טקסס נעצר לאחרונה לאחר שהתברר שהוא בן 22 ולא כפי שדיווח והציג את עצמו כבן 16.

גוורדיץ' מונטימר, אזרח אמריקאי שהיגר מהאיטי, אובחן לפני כשנה ככוכב כדורסל על ידי מספר מאמנים בפלורידה. מונטימר החליט לרכוב על הגל והונה את תיכון בטקסס, כשהציג את עצמו בשם ג'רי גו'זף, נער בן 16. אם לא די בכך, "ג'רי" אף הציג את עצמו כהומלס מסכן בפני מאמן הכדורסל של המכללה, דני רייט, שהחליט לקחת אותו בקיץ שעבר.

החשד הראשוני שהתעורר לגבי גילו של מונטימר היה כשאותם מאמני פלורידה, שזיהו את השחקן בעבר, ראו אותו משחק במדי התיכון בטורניר חובבנים בליטל רוק, ארקנסו. אותם מאמנים דיווחו ועיתון מקומי חשף את העובדה כי מונטימר סיים קולג' כבר ב-2007. החשד לגביו התגבר כשהוא גם יצר קשר עם פקידי הגירה במדינה. לאחר חקירה שנערכה המשטרה, אכן התגלה שמונטימר הונה את ראשי התיכון והוא אכן בן 22. הוא עוכב לחקירה ונעצר. מונטימר יכול לקבל מאסר בן חצי שנה וקנס של 2,500 דולר.

"אני מרגיש כאילו נפל עליי קיר לבנים", אמר בצער לאון פולר, מנהל קבוצת האתלטיקה בתיכון שקיבל את מונטימר. "ב-50 השנים בהן אני מחנך, מעולם לא נתקלתי בדבר כזה. זה השפיע על הרבה אנשים. כל המכללה מובכת בגלל הנער הזה. הוא הונה אותנו ושיחק ברגשות של כולם".

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully