וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פדרר עלה לשמינית הגמר

השוויצרי ניצח 2:6, 6:7 את בנג'מין בקר אחרי שעה ועשרים, ומחכה למנצח בין ואווינקה למאייר. גולביס עלה לסיבוב השני

אחרי כמה שבועות קשים ורווי הפסדים כואבים, יכול היום (שלישי) רוג'ר פדרר לחייך, לפחות חיוך קטן. הפנומן השוויצרי עשה צעד ראשון בדרך להגנה על התואר שלו מטורניר מדריד בשנה שעברה כשניצח 2:6, 6:7 את בנג'מין בקר בסיבוב השני. כזכור, מאז שזכה בתואר הגרנד סלאם ה-16 שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה בינואר, לא הרשים המדורג 1 בעולם ורשם מאזן של חמישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים בטורנירים בהם נטל חלק, כשההפסד האחרון היה בחצי הגמר באסטוריל בשבת האחרונה.

פדרר, שזכה בטורניר בשנה שעברה אחרי שניצח את אנדי רודיק, חואן מרטין דל פוטרו ורפאל נדאל, פתח את המשחק טוב, תוך שהוא משדר שפת גוף חיובית ומפגין משחק התקפי ואגרסיבי, שעזר לו להשיג שתי שבירות כבר במערכה הראשונה בדרך ל-2:6 מרשים. המערכה השנייה כבר הלכה קשה יותר, כששני הטניסאים שמרו על חבטות ההגשה שלהם עד ל-6:6 ושובר שוויון, בו הצליח פדרר לנצח 4:7. בשלב הבא יפגוש פדרר את המנצח בין סטניסלס ואווינקה, שניצח היום 4:6, 4:6 את מארסל גראנולר, ללאונדרו מאייר.

במשחק מסקרן נוסף שנערך היום בסיבוב הראשון, ניצח ארנסט גולביס, שמציג טניס נפלא על החימר עד כה העונה, 5:7, 1:6 את אלברט מונטנייס, שרק ביום ראשון האחרון זכה בטורניר אסטוריל. הלטבי יפגוש בשלב הבא את מיכאיל יוז'ני, שניצח 6:2, 3:6, 1:6 את לוקאס לאקו. ויקטור האנסקו הרומני ניצח את איגור אנדרייב, שפרש במצב של 3:6, 6:5, ויפגוש את המנצח בין סם קווארי לדניאל מוניוז דה לה נאבה. מרכוס בגדאטיס גבר 3:6, 4:6 על מרקו צ'יונדינלי ויפגוש בשלב הבא משוכה גבוהה בהרבה בדמותו של דויד פרר.

חואן איגנסיו צ'לה ניצח את פאבלו קואבס, שפרש במצב של 2:0 במשחקונים ויפגוש את אנדי מארי בשלב הבא. אדוארדו שוואנק ניצח 3:6, 3:6 את פול הנרי מאתיו ויפגוש את מארין סיליץ'. תומאס בלושי ניצח 6:7, 1:6 את פרה ריבה וישחק מול חואן מונאקו בסיבוב השני. גיירמו גארסיה לופז הספרדי ניצח 3:6, 4:6 את דניאל חימנו טראבר ויפגוש בשלב הבא את ג'ו ווילפריד צונגה. פיליפ פצשנר הגרמני ניצח 1:6, 6:4, 5:7 את פאביו פוג'יני וישחק מול גאל מונפיס בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully