וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ במו"מ לרכישת הפועל יקנעם/מגידו

11.5.2010 / 13:32

בעלי הפועל חיפה מנהל מגעים עם הקבוצה מהעמק שהעפילה לליגת העל. יו"ר יקנעם/מגידו: "הקבוצה תופיע בליגת העל"

הפועל יקנעם/מגידו חגגה אמש (שני) העפלה היסטורית לליגת העל אחרי שגברה בסדרת חצי גמר הפלייאוף על הפועל קרית טבעון 0:3. בסיום המשחק חגגו 1800 אוהדים באולם במשמר העמק את ההעפלה, למרות שעל פניו נראה כי הקבוצה לא תוכל לשחק בליגת העל מסיבות כלכליות. בשל העובדה הזאת החל בימים האחרונים יו"ר הקבוצה יוסי עמוס לנהל מגעים מתקדמים עם בעליה של קבוצת הפועל חיפה בכדורגל, יואב כץ, ששיחק בעבר בהפועל חיפה ומכבי חיפה כדורסל, על רכישת הקבוצה, או לחילופין תמיכה כלכלית נרחבת. השניים אמורים לנהל במהלך היממה הקרובה שיחה נוספת בנושא.

"רק אתמול סיימנו את המהלך ואני כאדם אופטימי שדאג לעלות את הקבוצה מליגה א' לליגה ארצית, משם ללאומית ולליגת העל כאשר מרבית האנשים לא נתנו לנו סיכוי מקצועי וכלכלי, אני אדם מאמין שחייב להמשיך ולתת את התנופה שהקבוצה תופיע בליגת העל", אמר היום יו"ר הקבוצה יוסי עמוס בשיחה עם וואלה! ספורט, " אחרי 6 שנים בקבוצה, ואחרי 19 שנה כיו"ר הפועל יקנעם, החלטתי שאני פורש בסיום העונה. אני לא אהיה שותף לבנייה של הקבוצה החדשה, אני אמרתי את זה לכל הגורמים המוסמכים. בימים אלה ימנו כנראה מישהו והם יהיו אלה שישבו ויבנו את הקבוצה לליגת העל".

בנוסף על השיחות עם יואב כץ, סיכמה הקבוצה בראשי תיבות על צירופה של המועצה האיזורית עמק יזרעאל לאיחוד בין יקנעם למגידו, וההסכם צפוי להחתם בימים הקרובים. על מנת שתוכל לשחק בליגת העל, יצטרכו בקבוצה לשפץ את האולם במשמר העמק, כשהשיפוץ יכלול התקנת סלים חדשים שלא תלויים מהקיר, והריסת מבני בטון על מנת שיוכלו להגדיל את האולם כמתבקש מהעונה הבאה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully