וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרטר: "זאת ההזדמנות שלי לקחת אליפות"

המאזן המושלם בפלייאוף גורם לקרטר ולשחקני אורלנדו לפנטז עד הסוף. ג'קסון מרוצה מהאופן בו הלייקרס עלו לגמר המערב

דווקא המשחק הרביעי והאחרון בסדרה בין לוס אנג'לס לייקרס ליוטה ג'אז היה המשחק הפחות צמוד, שכבר מאמצע הרבע השני היה בשליטתם המוחלטת של קובי בריאנט וחבריו. בריאנט, שסיים עם 32 נקודות, הסביר בסיום את הקלות הבלתי נסבלת שבסוויפ ואמר: "דווקא במשחקים צמודים יותר יש נטייה לאבד ריכוז. אנחנו הצלחנו לשמור על הריכוז ושמנו לב לכל הפרטים". ובכל מה שקשור לפרטים הרחיב המאמן פיל ג'קסון: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. למעשה, זו הייתה הפעם הראשונה ששמרנו על יציבות מההתחלה ועד לסוף. חוץ משש דקות במהלך הרבע השלישי, שלטנו במשחק לכל אורכו". פאו גאסול הסביר איך סיים את המשחק עם 33 נקודות ו-14 ריבאונדים: "ההגנה שלהם נתנה לי חופש פעולה בצבע, והצלחתי להכנס לקצב טוב. הרגשתי ממש טוב במשחק הזה, פשוט הייתי סבלני ועשיתי את הנקודות".

דרון וויליאמס לעומתו, הסביר בצורה הפשוטה ביותר את התוצאה הסופית של המפגש בין הלייקרס לקבוצתו: "אנחנו קבוצה של פלייאוף, והם קבוצה של אליפות. הם פשוט יותר טובים מאיתנו". מאמן יוטה ג'רי סלואן הוסיף: "ידענו שהם קבוצה מצויינת ואני לא חושב שמיהו הימר שננצח אותם. היו לנו כמה רגעים טובים, וכמה רגעים פחות טובים".

"אנחנו משחקים עבור משהו גדול יותר מאיתנו"

לא רבים חשבו שאורלנדו תגיע לגמר המזרח. יריבות כמו שארלוט ובהמשך אטלנטה, נראו חזקות וכאלו שיכולות לאיים על המג'יק. אבל אורלנדו עשתה את זה ובאופן שאפילו שחקניה לא האמינו שיקרה: עם 0:8 חלק, שני סוויפים מרשימים וקלילים. "החבר'ה פשוט בפוקוס", אמר וינס קרטר, שקלע 22 נקודות בניצחון על ההוקס בתוצאה 84:98. "זאת ההזדמנות שלי לקחת אליפות".

סגנית האלופה חלפה על פני אטלנטה כשהיא מנצחת את משחקי הסדרה בהפרש ממוצע של 25.3 נקודות, ועתה ברור שיש לה את הביטחון והכלים להגיע לגמר ה-NBA, כפי שהצליחה לעשות בעונה שעברה. דוויט הווארד קלע 13 נקודות והוריד 8 ריבאונדים, וזה הפסיק לקבוצתו, משום שרשארד לואיס קלע 17 וג'אמיר נלסון הוסיף 16. עם צוות מסייע שכזה, אין פלא שסופרמן אופטימי. "אנחנו משחקים עבור משהו גדול יותר מאיתנו, ואנחנו חייבים לעשות את זה יחד", אמר הווארד, ומאמנו סטן ואן גנדי התרשם בעיקר מהיציבות של שחקניו: "אני חושב שהחבר'ה מספקים את הסחורה כל ערב, ואם אנחנו משחקים טוב יותר מהיריבה, ננצח כמעט בכל משחק".

אטלנטה אכזבה בפלייאוף. ההוקס עשו עונה מצוינת, הציגו קבוצה מלהיבה ונראו ככאלה שיכולים להיות הסוס השחור במזרח. אבל כשהחל הפלייאוף ההוקס נראו רע. זה התחיל בקושי הרב שלהם לגבור על מילווקי הפצועה, והמשיך בקריסה מביכה מול אורלנדו. "היינו חייבים לשחק את המשחק הכי טוב שלנו, בלי טעויות בכלל, כדי לנצח אותם", אמר ג'מאל קרופורד, שהיה הטוב באטלנטה בסדרה הזו והוליך את ההוקס עם 18. "אורלנדו קבוצה טובה ויש לה סיכוי לזכות באליפות כמו לאחרות".

גארד אטלנטה ג'ו ג'ונסון היה אמור לככב בסדרה, אך אכזב וגם הלילה (בין שני לשלישי) ספג קריאות בוז מאוהדי ההוקס. ג'ונסון קלע 14 ב-5 מ-15 מהשדה, והתייחס בסיום ליחס הקהל כלפיו: "זה לא מפריע לי, יש לי עור עבה, כבר שמעתי שריקות בוז חזקות בעבר".

אורלנדו, שניצחה את אטלנטה ב-10 מתוך 11 המשחקים האחרונים בין השתיים, היא הקבוצה השלישית בשש השנים האחרונות שרושמת שני סוויפים בסדרות הטוב משבעה משחקים בפלייאוף. "אנחנו עובדים קשה כדי להשתפר", הוסיף דוויט הווארד, שמחכה לבוסטון או קליבלנד בגמר המזרח, "אני אוהב איך שהקבוצה עובדת ואת הסגנון הצנוע שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully