וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו אלופה בקיצור תהליכים

המג'יק ניצחו את אטלנטה 84:98, השלימו סוויפ שני ברציפות בפלייאוף ועלו לגמר המזרח. הלייקרס השלימו סוויפ מול יוטה

אורלנדו מעולם לא זכתה באליפות ה-NBA, אבל אם דרכה בפלייאוף תימשך ככה, מי יודע? הבוקר (שלישי) השיגו המג'יק את הסוויפ השני שלהם בפלייאוף, כשניצחו את אטלנטה בחוץ 84:98, והשלימו 0:4 בדרך לגמר המזרח מול קליבלנד או בוסטון. וזה לא היה סתם סוויפ, בארבעת המשחקים של אורלנדו נגד אטלנטה היא ניצחה בהפרש של 25 נקודות בממוצע, נתון לא צפוי בכלל לאור העובדה ששתי הקבוצות סיימו את העונה הסדירה כשהן מדורגות שניה ושלישית במזרח. כרגע, אורלנדו עומדת על מאזן של 14 ניצחונות רצופים, שמונה מהם בפלייאוף.

המשחק הרביעי בסדרה הזכיר את קודמיו. אטלנטה הצליחה להגביל את דוויט הווארד, אבל לאורלנדו היו אופציות אחרות. ג'אמיר נלסון היה בלתי ניתן לעצירה, והוביל את המג'יק ליתרון משמעותי במחצית הראשונה. רשארד לואיס ומייקל פייטרוס הפציצו מעבר לקשת, ו-וינס קרטר ניצח על כולם עם 22 נקודות, כשכל שחקני הקבוצה מסיימים את המשחק עם 55 אחוזים מהשדה, ולא מאפשרים להוקס להוביל אפילו פעם אחת במשחק. לעומת זאת, ג'ו ג'ונסון מאטלנטה סיים ערב קליעות חלש עם 5 מ-15 מהשדה, וזה שיקף פחות או יותר את מצבה של אטלנטה בסדרה הזאת.

פרט לקרטר, רשארד לואיס קלע 17 לאורלנדו, ג'אמיר נלסון סיים עם 16 ו-9 אסיסטים, דוויט הווארד השיג 13 ו-8 ריבאונדים ומייקל פייטרוס הוסיף 12. ג'מאל קרופורד הוביל את קלעי אטלנטה עם 18 נקודות, ג'וש סמית סיים עם 16 ו-8 ריבאונדים, ג'ו ג'ונסון קלע 14 ואל הורפורד סיים עם 13.

יוטה ג'אז - ל.א לייקרס 111:96

אחרי שהזיעו בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול אוקלהומה, האלופים השלימו סדרה קלילה נגד יוטה ג'אז, וסיימו אותה בניצחון 0:4 ועלייה לגמר המערב שם יתמודדו נגד פיניקס סאנס. הרבע הראשון במשחק נגד הג'אז עוד היה צמוד יחסית, אבל רצף נקודות של שאנון בראון, ועוד שלשה של ג'ורדן פארמר, הובילו את הלייקרס ליתרון דו ספרתי ומשלב מוקדם של הרבע השני, הג'אז למעשה רדפו אחריהם ולא ממש בהצלחה.

יוטה הצליחה לחזור לכמה רגעים למשחק כשצימקה את הפיגור שלה למינוס חמש לקראת סיומו של הרבע השלישי, מהצד השני קובי בריאנט הוביל את הלייקרס לריצת 0ף7 בתגובה וסגר עניין סופית במשחק ובסדרה. פאו גאסול הוביל את קלעי הלייקרס עם 33 נקודות ו-14 ריבאונדים, בריאנט הוסיף 32, שאנון בראון קלע 12, דרק פישר ולמאר אודום סיימו עם 10 כל אחד. דרון וויליאמס (9 אסיסטים) ופול מילסאפ קלעו 21 כל אחד ליוטה, סי.ג'יי מיילס קלע 15, ווסלי מתיוס 12 וקרלוס בוזר סיים את העונה שלו עם 10 נקודות ו-14 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully