וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגב: "אין כאן לברון ג'יימס שייקח את הסדרה על הגב"

10.5.2010 / 22:02

רכז נהריה סימן את הקבוצתיות כגורם המרכזי בניצחון הקריטי על חולון. ליפשיץ: "כדורסל זה משחק של עליות וירידות"

מנהלת ליגת העל בכדורסל

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: נועם אשל

אחרי שאתמול שרדה הפועל עפולה כשצימקה ל-1:2 את הסדרה שלה מול עירוני רמת גן, התחדשו משחקי הפלייאוף התחתון הערב (שני) עם הניצחון הביתי של עירוני נהריה 76:82 על הפועל חולון שנתן לה יתרון 1:2 בסדרה המתוחה בין שתי הקבוצות.

ליאור שגב, שלא קלע אך תרם שמונה אסיסטים, אמר בסיום: "אנחנו קבוצה בלי כוכבים, אולי זה נשמע קצת פוליטיקלי קורקט, אבל אם שבוע אחד אני טוב ואני עושה את העבודה אז אני אשחק, ואם בשבוע אחר עודד טוב אז הוא ישחק. היום יצא לי לעשות את העבודה, ובסדרה כזאת אין שפנים. כל פעם מישהו אחר צריך להתעלות, אין פה אף לברון ג'יימס שייקח את הסדרה על הגב, ואנחנו צריכים את כולם, כל מי שאפשר להביא למלחמה הזאת".

על העובדה שקבוצתו נקלעה לפיגור ברבע השלישי אחרי שהוליכה במשך כל המחצית הראשונה אמר שגב: "בסדרות האלה יש אפקט מאוד בולט של מומנטומים, עם המון לחץ, והקהל שלהם הוא כמו קהל ביתי גם במשחק חוץ, ואנחנו צריכים לדעת להתגבר על משברים תוך כדי משחק. נבוא מוכנים במשחק הבא גם לדברים האלה, ואני מקווה שנדע לא לאבד שוב יתרון כזה".

ליאור ליפשיץ ייצג את המפסידים ואמר: "באנו היום לנצח את המשחק, נלחמנו כמו גברים 40 דקות, אבל כל המחמאות לנהריה. אני מצדיע לקהל שלנו, ואנחנו רוצים לנצח עכשיו את המשחק בבית, להגיע לכאן שוב ולנסות לנצח. כדורסל זה משחק של עליות וירידות, יש כאן שתי קבוצות שנלחמות על החיים שלהן, ומאוד רוצים לנצח, כשכל מומנטום קטן הופך לגדול בגלל האולמות הביתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully