וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את שחקן העונה של חטאפה: דרק בואטנג

קשר בית"ר ירושלים לשעבר זכה להכרה מאוהדי הקבוצה, שבחרו בו למצטיין העונתי. ולנסיה וסביליה מעוניינות בשירותיו

מחזור אחד נותר לסיום העונה בספרד, ומי שנמצאת במקום השישי במרחק נגיעה מהשגת הכרטיס לאירופה היא חטאפה הצנועה. הקבוצה של מיצ'ל עשתה עונה יפה במושגים שלה וניצחון במחזור האחרון יבטיח לה את המקום השישי - מיקום השיא בתולדות המועדון. אחד משחקני המפתח של חטאפה העונה הוא דרק בואטנג, שקיבל לפני משחק הליגה האחרון את הכבוד גם מאוהדי הקבוצה, שבחרו בו לשחקן המצטיין שלהם העונה, כבר בשנתו הראשונה.

בואטנג, שהחל את העונה על הספסל ומחוץ לתוכניות של מיצ'ל, ניצל את אחת מפגרות משחקי הנבחרת בתחילת העונה על מנת לפרוץ להרכב ולהפוך לעוגן של חטאפה בקישור. בואטנג אמנם לא כבש העונה, אך רשם 29 הופעות בליגה והפך לאחד השחקנים החביבים על האוהדים, כשגם בניצחון 1:2 על מלאגה בשבת הוא ישב עימם ביציע.

בואטנג, שנכשל בקדנציה הגרמנית שלו בקלן, הוחזר לאחרונה גם לסגל נבחרת גאנה, כאשר הוא מופיע בסגל הרחב למונדיאל וצפוי להיות נציגה היחיד של חטאפה במונדיאל. לאחרונה טען קשר בית"ר ירושלים לשעבר כי ולנסיה וסביליה, שתי קבוצות שצפויות לייצג את ספרד בליגת האלופות, מעוניינות בשירותיו. לגנאי בן ה-29 יש חוזה עד 2013 בחטאפה, אך במועדון הצנוע ממדריד לא יעמדו בדרכו אם אכן תגיע הצעה מפתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully