וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "הקבוצה הטובה יותר תעלה בסוף"

10.5.2010 / 22:05

מאמן הפועל ירושלים שמר על פרופורציות אחרי ההפסד לראשל"צ שצימק ל-2:1 בסדרה. בירנבוים: "עדיין לא עשינו את שלנו"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי ראשון לציון הפתיעה הערב (שני) את הפועל ירושלים במלחה עם ניצחון גדול 78:87 במלחה שצימק את סדרת רבע גמר הפלייאוף ביניהן ל-1:2 לירושלמים, ושלח את השתיים למשחק רביעי ביום חמישי הקרוב. גם סדרת הפלייאוף התחתון בין עירוני נהריה להפועל חולון תימשך ביום חמישי אחרי שהצפוניים שמרו על הבית עם ניצחון 76:82 שנתן להם 1:2 בסדרה, בעוד שהפועל גלבוע/גליל הפכה לקבוצה הראשונה שעולה לפיינל פור עם 76:94 על עירוני אשקלון שסגר את הסדרה על 0:3.

ליונס: "אנחנו חייבים לבוא אחרת לראשל"צ"

גיא גודס אמר לאחר ההפסד: "לא נכנסנו למשחק מההתחלה, הם שיחקו עם הרבה אנרגיות וביטחון ומגיע להם את הקרדיט. יהוא אורלנד תפס יום גדול, והוא ניצח את המשחק. מה שטוב הוא שלא ננוח הרבה זמן, והקבוצה הטובה יותר תעלה בסוף". על היכולת של יובל נעימי אמר גודס: "נעימי היה עם קלקול קיבה, אני לא יודע מה יש פה, כל פעם מישהו אחר עם זה. בבוקר אמרו לי שהוא לא משחק, רק כשהגענו למגרש הוא אמר שהוא יכול לשחק. ראיתי שהוא חלש בגוף, והיה לו קשה לשחק טוב".

ליאו ליונס, שהסתפק הערב בשבע נקודות, אמר: "אף אחד לא היה מפוקס, לא היו מוכנים לשחק. אם יש לנו מוטיבציה להגיע לפיינל פור אנחנו חייבים לבוא אחרת לראשון לציון. היתה לנו תוכנית משחק אבל לא עקבנו אחריה, וזה מתכון לתוצאה רעה".

אפי בירנבוים, מאמן מכבי ראשון לציון, אמר לאחר הניצחון במלחה: "בכל המשחקים מתחילת הפלייאוף העוזר שלי רועי חגי הכין את השחקנים מצוין, אבל נפלנו כל פעם על הדברים הקטנים. היום ירושלים נפלו על הדברים הקטנים. המשחק הבא הוא עתיד רחוק, אנחנו אפילו לא יודעים מתי הוא יהיה. עדיין לא עשינו את שלנו, אנחנו רוצים להשיג גם ניצחון ביתי". על כוכב המשחק, יהוא אורלנד, אמר בירנבוים: "יהוא זה יהוא, לא רק התקפה ושלשות. הוא בוגר ורציני. והוא תמיד מוביל את הקבוצה ואף פעם לא נגמר".

יהוא אורלנד, שקלע 26 נקודות כולל שמונה שלשות, היה אמוציונלי במיוחד בסיום ואמר: "זה ערב קשה מבחינתי, אני לא רוצה לדבר על כדורסל. יש לנו חבר לקבוצה שלא נמצא כאן היום כי הילדה שלו הלכה לעולמה, אנחנו שיחקנו בשבילו. רוד (גריזארד), אנחנו אוהבים אותך. זה ערב עצוב, רק מי שיש לו ילדים יכול להבין את הסיטואציה. אני מאוד שמח על הניצחון, הלוואי והוא היה כאן איתנו והיינו מפסידים את המשחק. אני לא יכול לדבר על כדורסל".

קטש: "המנוחה עד לפיינל פור לא טובה"

הקבוצה היחידה שבטוחה במקומה בין ארבע הגדולות של הליגה ביד אליהו בעוד כשבועיים היא גלבוע/גליל עליון, שדרסה את עירוני אשקלון 76:94 וסגרה עניין עם 0:3 בסדרה. "עמדנו במטרה הראשונה שלנו - לעשות פיינל פור", אמר עודד קטש לאחר הניצחון. "זה היה חשוב להרבה אנשים פה. אני גאה בשחקנים על הדרך בה הגענו לסדרה וסיימנו אותה. באנו מוכנים הרבה בזכות זה שנתנו כבוד רב לאשקלון".

"יש להם שחקנים מצוינים ומאמן מצוין", המשיך קטש. "היה לי ברור שהם ישחקו על החולשות שלנו. היינו מוכנים, ניצלנו את היתרונות שלנו עם הרגליים הטריות ועשינו את העבודה. בליגה שלנו אין פער משמעותי בין מקומות 2-8. מקום שני, שלישי, זה לא חשוב. צריך להגיע מוכנים. הקבוצה נראתה טוב, הורדנו לחץ ועכשיו הפנים לפיינל פור. זו פעם ראשונה שאני לא אפגוש את מכבי תל אביב שם. עובדתית המנוחה עד לפיינל פור לא טובה, אבל נקווה שנתכונן טוב בשבועיים האלה והמזל יהיה איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully