וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקנעם/מגידו עלתה לליגת העל

הקיבוצניקים גברו 84:95 על קרית טבעון, השלימו 0:3 בסדרת חצי הגמר וחגגו עלייה היסטורית. 1:2 לבקעה על אשדוד

קבוצה שלישית לעמק יזרעאל בליגת העל. מי היה מאמין? הפועל יקנעם/מגידו השלימה הערב (שני) 0:3 בסדרת חצי גמר הפלייאוף על הפועל קרית טבעון בזכות ניצחון ביתי 84:95, וזכתה בכרטיס לליגת העל לראשונה בתולדותיה, לעיני קהל נרגש של 1,800 צופים. עכשיו רק ניתן לחכות ולראות האם הקבוצה לא תוותר על התענוג כפי שעשו רבות לפניה. בחצי הגמר הנוסף, מ.כ. הבקעה שמרה על יתרון הביתיות, כשהביסה 65:95 את מכבי אשדוד ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה.

יקנעם/מגידו - קרית טבעון 84:95 (0:3 ליקנעם שעלתה לליגת העל)

עם קהל תומך של 1,800 איש והמיתוס של המבצר הביתי, הפועל יקנעם/מגידו לא יכלה לפספס את ההזדמנות לסגור את סדרת חצי הגמר מול קרית טבעון ולהבטיח את הכרטיס לליגת העל. הקיבוצניקים הנרגשים יצאו מגדרם לאחר הניצחון, אבל בשוך החגיגות נצטרך להמתין ולראות האם הקבוצה של אוהד יתום תוכל להעמיד קבוצה ראויה לליגת העל או שמא תוותר על מקומה.

המארחים הסתמכו על משחק הריצה שלהם, כאשר ההגנה של טבעון, אחת הטובות בליגה בעונה הסדירה, לא הצליחה לעמוד מולם. יקנעם ברחה ברבע השני ליתרון 31:44 במחצית, איבדה גובה לאחר ההפסקה, אבל הראתה הרבה אופי בדקות הסיום ועם מספר שלשות הגדילה את היתרון ונתנה את האות לחגיגות. דניס קאר, בעוד משחק דומיננטי מתחת לסלים, קלע 27 נקודות קטף 16 כדורים חוזרים וסחט 11 עבירות. רז מנשה סייע לו עם 21 ו-11 ריבאונדים, מריוס מטלון תרם 19 (6 מ-8 מחוץ לקשת) וגיא כהן הוסיף 12. 29 של בריאן אוסברי ו-18 של קובי אייזיק (13 ריבאונדים) לא הועילו לקבוצת הבת של מכבי חיפה.

"אין הרבה פעמים בחיים שמרגישים ככה, אני מרחף עכשיו ומרגיש על גג העולם", אמר בסיום רז מנשה הנרגש. "יש כאן חבר'ה מדהימים, מאז ההפסד ביבנה רק ניצחנו ומגיע לקהל הזה לחגוג ככה".

גיא כהן הוסיף: "פעם ראשונה בחיים שלי. הרגליים היו עייפות אבל הלב היה ממש חזק, וזה מה שניצח היום. הקהל דחף אותנו, והיה לנו חשמל בגוף".

דניס קאר, המצטיין במשחק ובעונה כולה אצל יקנעם, כבר חושב קדימה: "אני ארבע שנים בישראל, ועבורי היה חשוב מאוד להצהיר שיש לי מקום בליגה הראשונה. קשה לי לתאר את ההרגשה, ועד כמה אני שמח גם עבור הקבוצה והמאמן".

מ.כ. הבקעה - מכבי אשדוד 65:95 (1:2 לבקעה בסדרה)

אחרי ההתלהבות הגדולה במגרש הביתי והרצון להעביר את הלחץ לבקעה בעקבות הניצחון במשחק מספר 2, מכבי אשדוד הגיעה לגני תקוה ושוב חטפה בראש, בדומה למשחק הראשון. הקבוצה של דרור כהן שמרה בקלות על יתרון הביתיות שלה ותוכל להכריע את הסדרה ולהעפיל לליגת העל אם תנצח באשדוד ביום רביעי.

המשחק הערב היה במעמד צד אחד ברבע הראשון, שלמעשה הכריע את ההתמודדות מוקדם מהמתוכנן מבחינת האורחים. אדריאן אוטר, שבמשחק הקודם הסתבך בבעיית עבירות ובילה דקות ארוכות על הספסל, הוביל את הבקעה ליתרון מוחץ של 10:32 בחלוף 10 דקות והוציא את האוויר מהמפרשים של אשדוד שנותרה הרחק מאחור.

אוטר היה הקלע הבולט של הבקעה עם 18 נקודות ושבעה ריבאונדים, נועם מטלון קלע 15, אילון זגורי ואיתי גרינבוים תרמו 13 כל אחד וגרי גנדל הוסיף 11. יוני דרעי, שחקן הבית של אשדוד, הוביל את האורחים עם 12 נקודות, כשרמון קלמנטה נוטרל עם שמונה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully