וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאקללה יגיע למונדיאל, כפרשן

קפטן פריס סן ז'רמן סירב לבקשתו של דומנק ולא יחזור לנבחרת צרפת לקראת המונדיאל: "לא חסרים קשרים, הם יסתדרו בלעדיי"

עד כמה ריימונד דומנק אובד עצות לקראת הרגע בו יצטרך להציג מחר (שלישי) את שחקני הסגל הרחב של נבחרת צרפת בשידור ישיר בטלוויזיה, ניתן היה לגלות בשבוע האחרון. המאמן הסהרורי, שב-20 במאי צפוי לגלות את זהות מחליפו (ככל הנראה לורן בלאן) ואז להתחיל בהכנות לא ממש אופטימליות למונדיאל, ניסה בימים האחרונים לשכנע את קלוד מאקללה לחזור בו מפרישתו ולקבל מקום מובטח בין 23 ברי המזל שייצגו את הנבחרת בדרום אפריקה.

מאקללה, קפטן פריס סן ז'רמן ואדם שצבר מספיק ניסיון בגיל 37, היה הוגן דיו כדי לוותר על ההצעה ולהודיע כי אין בכוונתו לחזור בו מהודעת הפרישה שפרסם לאחר יורו 2008. "תמיד טוב שחושבים עליי, אבל כבר פרשתי מהנבחרת וזה יישאר כך", הודיע מאקללה לאחר שזכה אמש בפרס עיטור הכבוד של הליגה הצרפתית. "יש בנבחרת מספיק קשרים טובים כדי להוביל אותה להצלחה. אני בטוח שהם יסתדרו בלעדיי". למרות זאת, מאקללה יהיה בדרום אפריקה, אך כפרשן מטעם רשת 'קאנאל פלוס'.

שותפו של מאקללה לקישור הטריקולור בעבר, פטריק ויירה, דווקא מצפה בכליון עיניים לזימון מחודש, אבל כרגע דומנק כלל לא יצר עימו קשר. מי שעשוי למצוא עצמו ברגע האחרון כחלק מהסגל הוא שוערה של ליל, מיקאל לאנדרו, שעשוי לחזור למדים הלאומיים ולתפוס את עמדת השוער השלישי השייכת כרגע לסדריק קראסו. גם מתיו ולבואנה ממארסיי וג'יבריל סיסה מפנאתינייקוס עשויים להיכלל ברשימת ה-30 שיפרסם המאמן מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully