וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מפריד בין ואן באסטן למילאן? "פציעה בקרסול"

ההולנדי האגדי, שנאלץ לפרוש מכדורגל בגלל פציעה, הוזכר כמועמד למילאן אך לא יוכל להגיע: "טרם פתרתי הבעיה בקרסול"

קריירת המשחק המופלאה של מרקו ואן באסטן נקטעה בגלל פציעה קשה, ועכשיו מתברר כי גם קריירת האימון שלו מוגבלת בגלל פציעה. כידוע, מילאן האיטלקית עוברת עונה מאכזבת תחת פיקודו של מאמנה לאונרדו הברזילאי, שלא רק כשל בליגה ובאירופה, אלא לאחרונה אף סבל מסכסוך עם הבעלים סילביו ברלוסקוני.

בימים האחרונים התקשורת האיטלקית מדווחת כי הברזילאי בדרכו החוצה, ושמילאנזים רואים בוואן באסטן, כוכב העבר של מילאן בימיה הגדולים, כמועמד המוביל להחליפו בתפקיד. האומנם?

"אני לא מוכן", אמר ואן באסטן לתקשורת, "עדיין אני סובל מבעיה קשה בקרסול, וטרם הצלחתי לפתור אותה. במצב הזה אני לא יכול לקחת על עצמי משרה תובענית כמו מאמן".

לאונרדו, מנגד, שההימור עליו נתפס על ידי האוהדים כ"התקמצנות" של ברלוסקוני, צפוי להודיע על עזיבתו אחרי המשחק האחרון של מילאן העונה, מול יובנטוס ביום ראשון. בין המועמדים לרשת את תפקידו הם מאמן הנוער של המועדון פיליפו גאלי, כמו גם עוזרו מאורו טאסוטי ומאמן קליארי מסימיליאנו אלגרי.

טוטי ישחק במחזור הסיום, הורחק אך ורק מהגביע

הבעלים של אינטר מאסימו מוראטי מזהיר את קבוצות אירופה שלא לפנות למאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו, בטענה שעוד נותרו לו שנתיים לחוזה, אבל רומז ש"המיוחד" יצטרך קצת יותר משכנועים רגילים כדי להישאר במילאנו.

"הוא הצליח מאוד בשנתיים האחרונות שלו בקבוצה", אמר מוראטי, "יש לו חוזה איתנו, אבל אנחנו מנסים לכבוש את לבו לא רק בזכות החוזה, אלא גם בגלל התשוקה, האהבה וההכרה. מה שבטוח, אנחנו לא רוצים להסיח את דעתה של הקבוצה מהמאבקים שנותרו לה".

* קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי יוכל לשחק במחזור הליגה האחרון והמכריע של הסרייה A, למרות שספג עונש הרחקה של ארבעה משחקים בעקבות ההרחקה שלו מגמר הגביע האיטלקי, שכן העונש תקף אך ורק לגביע. כזכור, טוטי בן ה-33 שלח בעיטה אלימה לעבר מריו באלוטלי בגמר נגד אינטר, באירוע שהסעיר ארוכות את התקשורת האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully