וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "אי אפשר לנצח כל שנה"

מנג'ר ליברפול סיכם עונה עגומה, התייחס לעתידו ("מקווה שאוכל להישאר"), ואלה של ג'רארד וטורס ("לא אחשוב על מכירתם")

23 נקודות. ספק אם גם בחלומות הגרועים ביותר שלהם, אנשי ליברפול חשבו שזה יהיה הפער שלהם מפסגת הפרמיירליג בתום עונת 2009/2010, אבל אם יש משהו טוב שקרה אמש (ראשון), ב-0:0 מביך נוסף, הפעם עם האל, הוא שכעת, העונה האדומה והמסויטת סוף סוף הגיעה לסיומה. ליברפול סגרה את 09/10 במקום השביעי בלבד, ולמאמנה המושמץ, רפא בניטז, לא נותר אלא לחפש הצדקות.

"אי אפשר לנצח כל שנה. העונה היתה רעה, אבל כשאתה נמצא במועדון אחד למשך שנים רבות, יש זמנים טובים וזמנים רעים", אמר המאמן הספרדי לתקשורת האנגלית. בנוגע לעונה הבאה, ולדיבורים לפיהם הרדז שוב לא יצליחו להחתים שמות גדולים בשוק השחקנים, אמר בניטז: "אני לא חושב שלמשוך שחקנים גדולים תהיה בעיה, כי ליברפול זה מועדון ענק עם היסטוריה מצוינת, ויש לנו שחקנים גדולים בסגל".

הפחד הגדול של אוהדי, אנשי ומאמני ליברפול הוא ללא ספק עתידם של סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס הנחשקים. אם שואלים את בניטז, אין שום ספק לגבי הישארותם של צמד הכוכבים במועדון, כמו גם שלו, למען האמת: "אני שמח מאוד שיכולתי להיות פה זמן רב, ואני מקווה שאוכל להישאר כאן. הראיתי למועדון את המחויבות שלי לאורך השנים, ואם אישאר לא אחשוב בכלל על מכירת ג'רארד או טורס. אני לא רוצה למכור אותם. היציבות של המועדון חשובה מאוד אם אנחנו רוצים ללכת קדימה, ויושב הראש שלנו היה מאוד נחרץ בעניין הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully