וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין משאיר פתח לעזיבה אפשרית

החלוץ נשמע כאחד שמסכם את הקדנציה שלו בריאל: "גאה שלבשתי את החולצה". הקבוצות בספרד נגד שתי הגדולות

רגעים לפני שהעונה המרתקת בספרד נגמרת, והאליפות, התואר היחיד שנשאר לריאל מדריד, נראית רחוקה מתמיד, חלוצה של הקבוצה הלבנה גוזנאלו היגואין משאיר את הדלת פתוחה לעזיבה אפשרית שלו בסיומה של העונה הנוכחית.

פיפיטה כבש שער ב-1:5 של ריאל על אתלטיק בילבאו ומאזן שעריו עומד על 27, אלא שכעת השאלה הגדולה שנשאלת לגביו היא האם זה היה משחקו האחרון בסנטיאגו ברנבאו. על פניו, לא נראה שהיגואין, שנתן עונה טובה מאוד, יעזוב, אולם מדבריו ניתן לשמוע כאילו הוא מסכם את הקדנציה שלו בלבן.

"אני גאה במחמאות שקיבלתי מכולם במשך שלוש שנים וחצי שהייתי פה, הם יודעים שנתתי את כל מה שיכולתי עבור המועדון", אמר היגואין. "בכל פעם שעליתי לשחק, ניסיתי לעשות הכל עבור הקבוצה. לעתים הצלחתי, לעתים פחות. אבל אני גאה על כך שלבשתי את החולצה של ריאל".

עיתון מארקה פרסם לפני מספר ימים כי אביו של גונזאלו, חורחה, שהיה שחקן עבר, נפגש עם ראשי צ'לסי, שהביעו עניין בעבר במעמדו של החלוץ בבלאנקוס.

הטענות הגדולות נגד היגואין, ששדרג את עצמו העונה לאחר שאשתקד כבש 22 שערים, נובעות בעיקר מן העובדה שהוא לא ממש הופיע למשחקים החשובים של הקבוצה. כשזו הייתה צריכה אותו נגד בגומלין שמינית הגמר נגד ליון (1:1) ובקלאסיקו מול ברצלונה, היגואין היה נוכח-נפקד. גם היחסים הבעייתים מול כריסטיאנו רונאלדו, שתפס מעמד ככוכב הבלתי מעורער, השפיע רבות על היגואין. נראה שעוד קיץ מעניין יעבור על ריאל.

בספרד רוצים לשבור את האי השוויון

לקבוצות הליגות הבכירות בספרד נמאס מחלוקת הכספים הלא הוגנת. בקרוב ייתכנסו נציגי הקבוצות משתי הליגות הבכירות לדון על חלוקת כספי זכויות השידור, לראשונה מ-1996. אלא ש-26 קבוצות מתוך 42 בשתי הליגות הבכירות מעוניינים לעשות הכל על מנת לשנות את גזרת החלוקה הלא שוויונית.

אותם הנציגים קובלים על העובדה שיותר ממחצית מהכסף המתקבל מזכויות השידור (סך הכל 520 מיליון יורו) עובר לידיהן של שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי, ריאל מדריד וברצלונה, דבר שרק מגדיל ומנציח את הפערים בין שתי הקבוצות הבכירות לכל היתר. בברצלונה מסרו שהם "מתנגדים בצורת קיצונית לשינוי", בעוד בריאל לא היו מעוניינים להגיב בינתיים על ההתאגדות של 26 הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully