וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולה המוקשים

10.5.2010 / 9:47

לאונל מסי מקבל את מירב התשבחות, אבל הסמל הגדול להצלחה של ברצלונה העונה הוא פדרו, אחד משמונה שחקני בית בהרכב בניצחון על סביליה. תומר יצחק מסכם מחזור בספרד, ותוהה מה יזכרו מהעונה ה"נהדרת" של ריאל

מדד הפנטסטיקוס

כדי לתת את הגושפנקה ולהמחיש באופן מוחלט את הבדלי הרמות שנפערו בליגה, ברצלונה הגיעה לסביליה תוך כוונה ברורה לחסל את ההתנגדות כשהיא עדיין בחיתוליה. עוד בפתיחה. בדיוק כמו במשחק החוץ נגד ויאריאל, בארסה שעטה עם התקפת הגמדים התזזיתיים שהחליפו ביניהם מקומות, והפכה משחק שנחשב מוקש לערב נוח למדי, למרות הדקות הלחוצות בסיום. שולה המוקשים העיקרי של ברצלונה העונה הוא פדרו. הכישרון הצעיר, תגלית העונה של פפ גווארדיולה, הספיק לכבוש בכל המפעלים בהם השתתפה הקבוצה העונה ותרם את תרומתו המכרעת בכל הניצחונות הגדולים של בארסה העונה.

לאונל מסי מקבל (בצדק רב) את מירב התשבחות, אבל הוא היה שם עוד קודם. פדרו הוא גולת הכותרת של שמונת שחקני הבית בהרכב בארסה ב-2:3 בסביליה. אלה שיממה לאחר מכן היו בברסי ותמכו בקבוצת הכדורסל של המועדון שזכתה בתואר האירופי. אין ראוי מפדרו להיות האיש שהשער שלו היה זה שבסופו של דבר הביא לכך שלראשונה מאז 1998, ברצלונה תוכל לחגוג אליפות בקאמפ נואו. עבור הקטלאנים מדובר בתרחיש האופטימלי, במיוחד כאשר במצב כזה היריבה השנואה ממדריד תישאר פעם נוספת בידיים ריקות.

מדד הגלקטיקוס

עם כל הכבוד לסביליה ולרמון סאנצ'ז פיחואן, בריאל מדריד ידעו כבר לפני המשחק שברצלונה לא תאבד נקודות באנדלוסיה. היועץ המיוחד זינדין זידאן טען כי בספרד העונה יש שתי אלופות, השחקנים דיברו על כך שיסיימו את העונה עם 98 נקודות וזה עדיין לא יספיק, ורק התקשורת במדריד עוד שמרה על אמונה ויצרה אשליה בדיוק כמו במדריגאל שבוע קודם לכן. לאחר הניצחון 1:5 על בילבאו, במקביל לשלוש הנקודות שליקטה בארסה בסביליה, סרחיו ראמוס הבהיר את מה שכולם הבינו: "אנחנו ראויים לתואר, אבל לשתי הקבוצות הייתה עונה מדהימה ובליגה יש רק גביע אחד". ובקיצור, אל תבנו על ויאדוליד. נתראה בעונה הבאה.

העונה של ריאל החלה בקול תרועה רמה עם ההחתמות הגרנדיוזיות של כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, צ'אבי אלונסו וקארים בנזמה. תואר אחד היה המינימום מבחינת הנשיא פלורנטינו פרז, אבל כעת הוא וקבוצתו נמצאים מרחק 90 דקות מנעילת עוד עונה אבודה ומפתיחת פגרה עמוסת ספוקלציות. אמנם הייתה זו תקופה רוויית שיאים ושערים, אך עדיין נטולת חותמת רשמית. עונה ממנה לא יזכרו את ההפצצות של רונאלדו וגונזאלו היגואין, אלא את חרפת אלקורקון וטראומת ליון. השאלה אם זה גם מה שייחרט בזיכרונו של פרז.

קו העוני

שימו לב מה קרה לראסינג סנטאנדר מאז ההכרזה הרשמית על מכירתו של סרחיו קנאלס לריאל מדריד ב-12 בפברואר. הקבוצה ניצחה רק פעמיים ב-16 משחקים, רשמה לחובתה תשעה הפסדים ונסוגה מהמקום ה-11 הרגוע עד למקום ה-17 על סף קו האדום, כאשר היא חייבת ניצחון במחזור הבא כדי לא לרדת לליגה השנייה. והיהלום עצמו? הוא נעדר מאז לא אחת בגלל פציעות והוסיף למאזנו שער בודד ושלושה בישולים. מרגע שעסקת קנאלס הפכה עובדה מוגמרת, ראסינג נקלעה למערבולת והנציחה את המהלך כטעות גורלית של ההנהלה. החתימה המוקדמת, כשהעונה רחוקה מסיומה וההישארות טרם הובטחה, הבהירה לכולם כי הקבוצה מקנטבריה פשוט מכרה את נשמתה. ולא בפעם הראשונה. הקבוצות היריבות הבינו זאת וכך גם האוהדים והשחקנים בירוק. אם המחיר לא ייגבה העונה, זה יקרה בעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully