וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ניצחנו משחק חשוב, לא יותר"

מאמן ברצלונה לא יוצא מגדרו אחרי הניצחון על סביליה, שקירב את קבוצתו לאליפות: "זה תלוי בנו, יהיה קשה מול ויאדוליד"

אתר "מארקה" הספרדי לא חיכה לסיום העונה ויצא בכותרת "ברצלונה אלופה", אחרי שהבלאוגרנה ניצחו בסביליה 2:3, שמרו על יתרון הנקודה מהשנייה בטבלה ריאל מדריד, שהביסה את אתלטיק בילבאו 1:5, ונראים בדרך הבטוחה לאליפות שנייה. סביליה אמורה להיות המחסום הגדול האחרון בדרך של הקטאלונים אל הכתר, ואחרי ניצחון החוץ צפויים המאמן פפ גווארדיולה ושחקניו לחגוג אליפות שנייה ברציפות בקאמפ נואו מול ויאדוליד, במחזור הסיום של העונה בספרד.

גווארדיולה לא יצא מגדרו אחרי הניצחון בסביליה, וניסה לשדר אווירה של עסקים כרגיל. "ניצחנו משחק חשוב, לא יותר", אמר המאמן, "זה תלוי בנו, אבל אנחנו חייבים לנצח בשבוע הבא את ויאדוליד, אני מכיר היטב את המאמן שלה חאבייר קלמנטה ואני בטוח שיהיה משחק קשה". ברצלונה כבר הוליכה 0:3 על סביליה משערים של לאונל מסי, בויאן קרקיץ' ופדרו, אבל סביליה צימקה ל-3:2 משערים של פרדי קאנוטה ולואיס פביאנו, והעמידה בסכנה את יתרון ברצלונה. הבלאוגרנה הצליחו לשמור עליו, ועשו צעד גדול לעבר התואר.

"היינו הרבה יותר טובים מסביליה", אמר צ'אבי, "יש לנו לעשות עוד צעד אחד". צ'אבי יחמיץ את המשחק נגד ויאדוליד עקב צהובים, אבל הוא משוכנע שיחגוג בסיום 90 הדקות נגד ויאדוליד. "כל השחקנים אמרו לפני המשחק שנחגוג אליפות בבית, זה יהיה משחק חשוב".

לאונל מסי, שכבש את השער הראשון של ברצלונה, נמצא בכותרות באנגליה וספרד לא רק בשל יכולתו בשבת נגד סביליה, אלא גם משום ש"דיילי מיירור" האנגלי פרסם כי ריאל מדריד עתידה להציע לברצלונה 139 מיליון יורו עבור היהלום הארגנטינאי, בתקווה לצרפו לשורותיה. מסי, אגב, האריך בספטמבר 2009 את חוזהו בברצלונה עד ל-2016, כשסכום הרכישה שלו הועמד על 250 מיליון יורו. הסיכוי שמסי אכן יעבור לריאל מדריד הוא אפסי, ו"דיילי מיירור" מדגיש כי ריאל הציעה את ההצעה רק כדי לאותת לספרד ואירופה לגבי כוחה הכלכלי בשוק ההעברות הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully