וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליסנדרו לופז נבחר לשחקן העונה בצרפת

חלוצה של ליון קיבל את הכבוד משחקני הליגה. לוריס נבחר לשוער המצטיין, הזארד לשחקן הצעיר ופרננדז למאמן העונה

מחזור אחד לסיום העונה ואחרי שמארסיי הוכתרה כאלופה וגם היורדות נקבעו, הגיע הזמן של מנהלת הליגה הצרפתית לערוך את טקס מצטייני עונת 2009/10. למרות שהאליפות חזרה לדרום אחרי 18 שנים שחונות וגם גביע הליגה הלך למארסיי, הזוכה הגדולה של הפרסים האישיים המוענקים על ידי שחקני הליגה, היא דווקא ליון, שעדיין נאבקת על כרטיס לליגת האלופות.

מי שזכה הערב (ראשון) בתואר שחקן העונה הוא ליסנדרו לופז, חלוצה הארגנטינאי של ליון ומי שבתחילת העונה הפך לשחקן היקר בתולדות הליגה הצרפתית (נרכש מפורטו תמורת 24 מיליון יורו). לופז בן ה-27 הבקיע 14 שערים העונה והוא הקדים במאבק את אדן הזארד, הכוכב הבלגי העולה של ליל, מרואן שמאק מבורדו וממאדו ניאנג ממארסיי.

תואר מאמן העונה הלך לידיו של ז'אן פרננדז, שהוביל את אוקזר למקום השלישי כשנותר מחזור לסיום, מרחק נגיעה מהגעה לליגת האלופות בעונה בה המטרה הייתה לשרוד בליגה. הוגו לוריס, האפודה מספר 1 של נבחרת צרפת וליון, שוב קטף את פרס השוער המצטיין והזארד התנחם בתואר השחקן הצעיר של העונה. קלוד מאקללה, קפטן מחזיקת הגביע פריס סן ז'רמן, קיבל את פרס עיטור הכבוד ולשער העונה נבחר הגול של ניאנג ממארסיי מול מונפלייה במחזור השישי.

נבחרת העונה: הוגו לוריס (ליון), רוד פאני (ראן), סולימאן דיאוורה (מארסיי), מיקאל סיאני (בורדו), בנואה טרמולינאס (בורדו), בנואה שיירו (מארסיי), אדן הזארד (ליל), יוהאן גורקוף (בורדו), ליסנדרו לופז (ליון), מרואן שמאק (בורדו), ממאדו ניאנג (מארסיי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully