וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ארחנטינוס בפסגה אחרי קאמבק אדיר

הקבוצה של בורגי חזרה מפיגור 3:1 בדקות הסיום, ניצחה 3:4 את אינדפנדיינטה וחלפה על פני אסטודיאנטס (0:0 עם סנטרל)

כמו בליגות באירופה, גם בארגנטינה רגעי ההכרעה הגיעו ואיתם דרמה פנטסטית. הערב (ראשון) קיבלה אסטודיאנטס הזדמנות לזכות באליפות ראשונה מאז טורניר האפרטורה של 2006, אבל הקבוצה של אלחנדרו סאבלה סיימה ב-0:0 את משחקה מול רוסאריו סנטרל ובנוסף ראתה את ארחנטינוס ג'וניורס לא רק שלא מועדת, אלא חולפת על פניה בזכות קאמבק הירואי ב-3:4 על אינדפנדיינטה. בעקבות התוצאות עלתה ארחנטינוס לפסגה עם 38 נקודות, כשלאסטודיאנטס 37. במחזור האחרון תתארח ארחנטינוס במגרשה של הורקאן, בעוד אסטודיאנטס תקווה לטוב כשתשחק אצל קולון. שוויון נקודות בסיום טורניר הקלאוסורה ישלח את הקבוצות לקרב ישיר על האליפות.

ארחנטינוס ג'וניורס - אינדפנדיינטה 3:4

הקבוצה המארחת, עם חלומות על אליפות ראשונה אחרי 25 שנים ושלישית בסך הכל, קיוותה לנצח את הרוחו שהגיעו עם סיכוי קלוש לזכות עדיין בתואר, אבל גם אוהדיה לא חלמו על דרמה שכזו בדרך לפסגה. ארחנטינוס הופיעה ללא איסמעאל סוסה המושאל מאינדפנדיינטה, אבל אקס אחר של אינדי, חוסה קלדרון הוותיק, דאג להשכיח את חסרונו כשבישל לניקולס פאבלוביץ' את שער היתרון בדקה ה-27.

אלא שהשוויון הגיע מיד ומכיוון בלתי צפוי. דקה לאחר השער של פאבלוביץ' ניגש לאונל נונייז לנקודת הקרן השמאלית ומשם סובב ישירות לרשת של לואיס אוחדה, השוער השלישי של המארחים שעלה כמחליף בדקה ה-18. נונייז לא הפסיק להתנצל לאחר השער, בתור בוגר מחלקת הנוער של ארחנטינוס ומי ששיחק בשורותיה עד לפני שלוש שנים.

אינדפנדיינטה לא הורידה את הרגל מהדוושה גם במחצית השנייה, כשבדקה ה-48 המחליף דייגו גנדין השלים מהפך בנגיחה מדויקת. בדקה ה-67 נונייז כבר מחק סופית את החיוך מפניו של קלאודיו בורגי, עם השלישי של האורחים והשני שלו. נגמר? לא באצטדיון על שם דייגו ארמנדו מראדונה. פאבלוביץ' צימק עם השני שלו בדקה ה-73 וחואן סאביה איזן בצורה דרמטית דקה לסיום. הקהל הנלהב דרש מהפך וקיבל אותו עם שער נהדר של מתיאס קארוסו בתוספת הזמן. ארחנטינוס מנצלת את התיקו של אסטודיאנטס ועולה לפסגה כשנותר מחזור לסיום.

אסטודיאנטס - רוסאריו סנטרל 0:0

כל הקבוצות הארגנטינאיות שנטלו חלק בליברטדורס העונה, ויתרו למעשה על הליגה מלכתחילה והופיעו לא פעם בהרכבים משניים. דווקא היחידה שעוד שמרה על רוטציה סבירה ולא הרימה ידיים מראש על מאבק האליפות, היא זו שעוד יכולה במחזור הסיום לזכות בתואר ובנוסף גם תהיה הנציגה הארגנטינאית היחידה ברבע גמר הליברטדורס. למרות זאת, הערב שחקניה יכולים להרגיש פראיירים.

אסטודיאנטס, עם מלך שערי הליגה מאורו בוסלי בחוד (10 שערים בטורניר) הפעילה לחץ על שערו של הרנן גלינדז כבר בפתיחה, אבל לא השיגה את השער שיסלול לה את הדרך לאליפות. רוסאריו סנטרל, שתיאלץ להתמודד בפלייאוף נגד קבוצה מהליגה השנייה, תיסכלה את המארחים ונהנתה מהרחקתו של הקפטן המקומי חואן ורון בדקה ה-31. האוהדים ניסו בכל זאת לדחוף את הקבוצה שלהם בעקבות הידיעה על ההסתבכות של ארחנטינוס, אך התוצאה נותרה מאופסת ובנוסף היריבה על התואר ביצעה מהפך מזהיר. עכשיו אסטודיאנטס תגיע למחזור האחרון מעמדת נחיתות.

ראסינג קלוב - ריבר פלייט 3:0

המיז'ונריוס אספו עוד שלוש נקודות חשובות לקראת מאבקי התחתית המצפים להם בעונה הבאה, כשהביסו את ראסינג בקלאסיקו העתיק ביותר וקטעו למארחים רצף של ארבעה ניצחונות. גיבור הערב היה רוחליו פונס מורי, חלוץ צעיר שהתגלה בתוכנית ריאליטי בארצות הברית לפני כמה שנים, ובקלאסיקו היה חתום על שלושער מהיר (2, 16 ו-23) שהיה הראשון שלו בקריירה ולמעשה היווה את שערי הבכורה שלו בטורניר. מתיאס אלמיידה קשישא הורחק (82).

ניואל'ס אולד בויס - חימנסיה לה פלטה 0:6

האורחים שיצטרכו להילחם על מקומם בליגה במשחקי המבחן נגד קבוצה מהליגה השנייה, הושפלו בביקור ברוסאריו מול המוליכה בטבלת הגביעים. ניואל'ס חגגה כבר במחצית עם שלושה שערים, כשחואקין בוגוסיאן (12 בפנדל), מאורו פורמיקה (15) ולוקאס ברנארדי (34) הבקיעו מול הרחקה של אלברו אורמניו (44). לאחר ההפסקה הגיעו שערים של חואן אינסאורלדה (56), השני של פורמיקה (58) ועוד פנדל של רולנדו סקיאבי (61) אחרי הרחקה של רובן מלדונאדו.

ולז סרספילד - צ'קאריטה 1:4

אחרי ההדחה מהליברטדורס, ולז הוציאה את העצבים על היורדת האומללה כשהדברים אמורים בעיקר על הרנן לופז שהפציץ רביעייה. החלוץ האורוגוואי פתח את מסכת ההבקעות עם נגיחה בדקה השביעית, המשיך בראש בדקה ה-17, נעץ את השלישי עם עוד נגיחה בדקה ה-28 וחתם מהנקודה הלבנה תשע דקות לסיום. פקונדו פארה צימק לצ'קאריטה (19).

בוקה ג'וניורס - הורקאן 2:1

הקבוצה של רוברטו פומפיי חזרה לסורה וספגה עוד הפסד. למזלה, נשאר רק משחק אחד עד לסיומה של העונה המחרידה הזו, ואז תצא הקבוצה לפגרה במטרה לחזור לאפרטורה 2010 נמרצת הרבה יותר. אדריאן פרלאטה העלה את האורחים ליתרון בבומבונרה דקה לסיומה של המחצית הראשונה. בדקה ה-49 גבריאל פאלטה איזן, אבל גסטון מאצ'ין כבש את שער הניצחון בדקה ה-78.

משחקים נוספים:

אתלטיקו טוקומן - ארסנל 1:1
לאתלטיקו טוקומן: חואן פריירה (53), לארסנל: לוסיאנו לגויזאמון (19)

טיגרה - באנפילד 2:1
לטיגרה: בראיאן רודריגז (89), לבאנפילד: רובן רמירז (47, פנדל), רוברטו באטון (66)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully