וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה זכתה באליפות פורטוגל

הקבוצה מליסבון ניצחה 1:2 את ריו אבה מצמד של קרדוסו וחגגה אליפות ראשונה מאז 2004/5. בראגה במקום השני

לאחר שחגיגות האליפות שלה נדחו בשבוע על ידי היריבה פורטו שגברה עליה במחזור הקודם, בנפיקה סוף כל סוף הבטיחה הערב (ראשון) את הזכייה שלה באליפות הליגה בפורטוגל לעונת 2009/10 והוציאה את האוהדים האדומים לחגוג ברחובות ליסבון. הקבוצה שסיימה במקום השלישי אשתקד גילתה שיפור ניכר העונה עם המנהל המקצועי רוי קוסטה שמפקח מלמעלה והמאמן ז'ורזה ז'סוס שמנצח על הקווים, וזכתה בצורה ראויה במחזור הסיום עם 1:2 על ריו אבה הצנועה.

בנפיקה הציגה העונה את ההתקפה הטובה בליגה (78 שערים), עם פאבלו איימאר ואנחל די מריה בקישור וחאבייר סביולה עם אוסקר קרדוסו בחוד וגם ההגנה עשתה את העבודה כשספגה 20 שערים בלבד ב-30 מחזורים. הערב היה זה קרדוסו הפראגוואי שהבקיע כבר בדקה השלישית והשלים צמד לאחר שריו אבה השוותה, כדי לעלות לראשות טבלת המבקיעים בליגה (26 שערים) ולהעניק לקבוצתו אליפות ראשונה מאז 2004/5 ו-32 בסך הכל.

בנפיקה הרוויחה כמובן גם את הכניסה הישירה לליגת האלופות, כאשר בראגה המפתיעה, הקבוצה אותה למעשה בנה ז'סוס לפני שנדד לליסבון, תשתתף במוקדמות הצ'מפיונס בזכות השגת המקום השני. פורטו השלישית תיעדר מליגת האלופות ותהיה בליגה האירופית, כמו גם ספורטינג ליסבון המאכזבת וגימראייש.

*** שוויץ: פ.צ. באזל זכתה בגביע ה-10 בתולדותיה, כשהביסה 0:6 את לוזאן מהליגה השנייה במשחק הגמר. ולנטין סטוקר הבקיע צמד עבור המנצחת ושרדאן שאקירי, ז'אק זואה, סקוט שיפרפילד ובנג'מין הוגל השתתפו אף הם בחגיגה. לבאזל עדיין יש סיכוי לזכות בדאבל, כשהיא בפיגור שלוש נקודות אחרי המוילכה יאנג בויז ברן ובקופה שש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully