וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי באר שבע נכנסת לתקופת מבחנים

הקבוצה מהדרום סיימה ב-1:1 עם הכח, נותרה במקום ה-14 ותפגוש בפלייאוף נציגה מליגה א'. מרמורק - הפועל ירושלים 2:2

אחרי שנחשפו שתי העולות לליגת העל וגם שתי היורדות לליגה א' כבר ידועות, היום (שני) גילינו גם מי תהיה הקבוצה שתשחק במבחנים מול המנצחת בקרב של סגניות ליגה א'. מכבי באר שבע, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול הכח עמידר רמת גן, היא זו שתסיים את העונה במקום ה-14 ותיאלץ להילחם על חייה בליגה. בני לוד ובית"ר שמשון תל אביב יהיו בליגה הלאומית גם בעונה הבאה אחרי 0:0 ביניהן, כאשר המפגש בין שתי היורדות, הפועל מרמורק והפועל ירושלים, הסתיים ב-2:2.

הכח עמידר רמת גן - מכבי באר שבע 1:1

שתי נקודות בלבד בפלייאוף התחתון סיבכו את מכבי באר שבע עמוק בבוץ, והיום נחרץ גורלה של הקבוצה מהדרום, שתיאלץ להשתתף במשחקי המבחן על מנת לשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית. הכח עמידר רמת גן, שלא הפסידה מאז ה-23 בינואר, עלתה ליתרון בדקה ה-15 משער של החלוץ עומר רפס, כאשר שער השוויון של רן מלכה בדקה ה-69 לא שינה את העובדות. ינון ברדה וכובש השער מלכה הורחקו משורות באר שבע בתוספת הזמן. הכח, עם יתרון ארבע נקודות על פני באר שבע כשנותר מחזור אחד לסיום העונה, נשארת בליגה, בעוד האורחים ישחקו מול המנצחת במפגש בין השקמה/רמת חן (מקום שני בליגה א' דרום) לעירוני ג'ת (מקום שני בליגה א' צפון).

בני לוד - בית"ר שמשון תל אביב 0:0

שתי הקבוצות היו זקוקות לנקודה כדי להבטיח את הישארותן לפני מחזור הסיום, ולא הפריעו אחת לשנייה להשיג זאת. אחרי שלושה ניצחונות תחת שרביטו של אריק גילרוביץ' בפלייאוף התחתון, בית"ר שמשון תל אביב הסתפקה הפעם בתיקו. בני לוד, אחרי קאמבק מרשים בחציה השני של העונה, חותמת את הישארותה ויכולה להתחיל בהכנות לעונה הבאה.

הפועל מרמורק - הפועל ירושלים 2:2

שהחיינו והגיענו לרגע הזה. אחרי 13 משחקים ללא שער זכות, הפועל מרמורק הצליחה לעשות היום את הבלתי ייאמן - לשים כדור ברשת. אבל ניצחון ראשון בשנת 2010 ואחרי 18 משחקים ללא ניצחון - זו כבר הייתה כנראה בקשה מוגזמת מדי מצד היו"ר חנן עדני. נועלת הטבלה פגשה באצטדיון בראשון לציון קבוצה לא פחות פאתטית ממנה, ועלתה ליתרון כפול משערים של איסידורו נאון (21) ואדיר שרעבי (25). האדומים מירושלים ציינו את חגיגות ה-20 שלהם, כשהכוונה כמובן למספר המשחקים ללא ניצחון, אבל הצליחו להתחמק מחרפה כאשר אבי אבינו (75) ויוסף במבה (79) השוו לקראת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully