וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קוראני עבר לדינמו מוסקבה

החלוץ, שכבש העונה 18 שערים בבונדסליגה, הודיע שיעזוב את שאלקה בתום החוזה שלו בסוף יוני: "מאמין שאהיה מאושר"

חלוץ שאלקה קווין קוראני אישר היום (ראשון) שיעזוב את גרמניה בקיץ הקרוב לטובת דינמו מוסקבה בהעברה חופשית. קוראני, שחוזהו ייגמר בסוף יוני, העביר את ההודעה באתר הרשמי והודה לאוהדי שאלקה על התמיכה שלהם בו העונה. "אזכור לתמיד את התקופה האחרונה שלי בשאלקה כאחת התקופות הטובות בחיי", כתב החלוץ הגרמני, "הדרך בה חגגתם איתי במשחק הבית האחרון היה אחד הרגעים הכי אמונציונליים בקריירה שלי".

שאלקה קיוותה להתחיל במו"מ עם קוראני על חוזה חדש, אחרי שתבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה, אך החלוץ הקדים אותה והודיע על עזיבתו. למרות שהחלוץ מתעקש על כך שהמעבר לא קשור רק בכסף, די ברור שהמועדון מגלזנקירשן לא יכול להתמודד עם היכולות הפיננסיות של המועדון הרוסי. "תמיד אמרתי שבסופו של יום כל החבילה צריכה להיות הכי נכונה בשבילך והייתה לי תחושה שאקבל את זה בדינמו מוסקבה", אמר קוראני, "כמובן שהצד הכלכלי הוא אחד מהאספקטים בהם התחשבתי וזו תהיה צביעות להתעלם מזה".

קוראני דיבר גם על התחושות לקראת המעבר לרוסיה: "אני מאמין שהמשפחה שלי תהיה מאושרת במוסקבה. שוחחתי עם חברים שלי ברוסיה לגבי זה מפני שלא רק אני צריך להתכונן לסביבת עבודה חדשה, אלא גם המשפחה שלי". קוראני בן ה-28, שכבש העונה 18 שערים בבונדסליגה, מאמין שהמעבר לא יהיה צעד לאחור בקריירה שלו. "זו תהיה טעות והתנשאות מיותרת לזלזל בכדורגל הרוסי. צסק"א מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג זכו בגביעי אופ"א בשנים האחרונות ועשו הישגים יפים גם בליגת האלופות. אלה תוצאות שמדברות בעד עצמן. אני יודע שלא הולך להיות לי קל, מפני שהקבוצה לא התחילה טוב את העונה, אבל כל ההתחלות קשות".

קוראני התייחס גם לאכזבה מאי זימונו לסגל, שנבע כאמור מתקרית עבר עם מאמן הנבחרת יואכים לאו. "כמו כל כדורגלן, גם אני חלמתי כילד להשתתף בליגת האלופות. חלום שנגנז בפעם השנייה עבורי. לפיכך, ההחלטה לא לזמן אותי גרמה לי לעצב גדול. נתתי את כל מה שהיה לי העונה, אבל זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully