וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "מוריניו מרוכז מדי בטקטיקה"

מאמן פורטסמות ביקר את שיטת המשחק של הפורטוגלי: "הכח שלו הוא להיות האנדרדוג, אני רציתי להביא יותר נשמה לצ'לסי"

רגע לפני משחקה האחרון של פורטסמות בפריימרליג הערב (ראשון) בגודיסון פארק מול אברטון, התפנה אברהם גרנט להעניק ראיון ל-"אובזרבר" בו סיפר על העונה המרגשת שעבר בפומפי, ענה לביקורת של ז'וזה מוריניו ונזכר ברגעים הפחות מוצלחים בקדנציה שלו בצ'לסי, לקראת גמר הגביע האנגלי בשבת הקרובה, בו יפגוש את קבוצתו הקודמת.

"כשהנהלת הפרמיירליג החליטה לאסור עלינו להתחזק בינואר אמרתי לשחקנים שהם יכולים לוותר, ואף אחד לא היה מאשים אותם בירידה בגלל המצב, או שהם יכולים להחליט להמשיך להילחם", אמר גרנט. "הם בחרו באפשרות השנייה, והדרך בה עלינו לגמר הגביע, ובמיוחד היכולת שהצגנו בחצי הגמר מול טוטנהאם, היא סוג של נס". על העימות מול צ'לסי בגמר אמר גרנט: "הסיכויים שלנו נמוכים, אבל אני לא מאמין בפחד בספורט, אני מאמין בכבוד. כולם אוהבים סיפורים רומנטיים, אפילו אשתי".

לאחר מכן התייחס גרנט לקשיים שעבר בצ'לסי: "אחרי שעזבתי גיליתי שאחד השחקנים לא התנהג כמו מקצוען ועשה הרבה דברים מאחורי גבי. אני לא מתכוון להגיד מיהו, אבל הוא חשב שיש לו הרבה כוח והרשה לעצמו לעשות דברים ששחקנים לא צריכים לעשות. אבל השאר היו מקצוענים ונהנתי לעבוד איתם".

המאמן הישראלי נזכר גם בתחושותיו אחרי ההפד למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות במוסקבה: "ההפסד היה רגע אמוציונלי מאוד עבורי, וכשאחד המנהלים של צ'לסי אמר לי שאני מפגין יותר מדי רגשות אמרתי לו שבשבילו זה אולי דבר רע, אבל בשבילי זו מחמאה. להפגין רגשות זה טוב כל עוד אתה לא מאבד את שיקול הדעת שלך, ואני רציתי להביא יותר נשמה לקבוצה".

בסוגיית ז'וזה מוריניו, שפסק לאחרונה שהעונה של גרנט בצ'לסי הייתה כישלון, לא היסס גרנט לתקוף בחזרה ואמר: "כבר במסיבת העיתונאים השנייה שלי בקבוצה הצהרתי שהמטרה היא להגיע לגמר ליגת האלופות ולשנות את התדמית של המועדון, כי גם כשצ'לסי זכתה באליפויות היא לא עשתה את זה עם כדורגל חיובי".

"ז'וזה הוא מאמן טוב", המשיך גרנט. "אני אני מסכים עם יוהאן קרויף, שטען שמוריניו משדר את המסר הלא נכון. הוא מרוכז מדי בטקטיקה ובלנצח משחקים, למרות שכשאתה מאמן קבוצות גדולות אתה יכול להחליט איך אתה רוצה לנצח, כי יש לך את השחקנים הכי טובים. ברצלונה, למשל, בחרה את הדרך שלה מאז שקרויף הגיע לשם כמאמן ודבקה בה מאז. הכוח של ז'וזה כמאמן הוא להיות האנדרדורג, הוא המאמן היחיד שיכול להחזיק בסגל ארבעה מהברזילאים הטובים בעולם וארבעה מהארגנטינאים הטובים בעולם ועדיין להחשיב את עצמו כאנדרדוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully