וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "זו לא אשמתי שראניירי נחשב ללוזר בצ'לסי"

הקרב התקשורתי בין מאמני אינטר ורומא נמשך, והפעם הגיע תורו של מוריניו להגיב: "מי מקרין את 'גלדיאטור' לפני גמר?"

הקרב על האליפות באיטליה הולך ומתחמם, ולא רק בין השחקנים על המגרש, אלא בין המאמנים בתקשורת. מנג'ר אינטר, ז'וזה מוריניו, היה האחרון שתקף את מאמן רומא קלאודיו ראניירי, ואמר שהוא נחשב ללוזר עוד בצ'לסי.

היחסים בין שני המועדונים שמתמודדים על התואר באיטליה (אינטר מובילה בשתי נקודות) היו לאחרונה בשפל, וז'וזה מוריניו אפילו הוזמן לבית הדין של התאחדות הכדורגל האיטלקית, אחרי שזה רמז לכך שרומא הציעה לסיינה סכום כסף נכבד בתקווה שזו תתאמץ במשחקה נגד אינטר. ראניירי לא היה מרוצה מהתנהגותו של מוריניו ואמר: "זה לא סוג הכדורגל שאני אוהב. אני שונה, אני אוהב לתת ולקבל כבוד. זה קל מאוד לגרום לשחקנים מוטיבציה על ידי הכנסתם למצור ולהרגשה שכולם נגדם. התנהגות כזאת היא פצצת זמן מתקתקת. האם מוריניו הוא תופעה? זו התקשורת שנותנת לו את ההילה. עבורי הוא מאמן טוב, ואני לא אוסיף יותר מזה".

מוריניו הגיב על דבריו של ראניירי, וגילה כי מאמן רומא ניסה לתת מוטיבציה לשחקניו בעזרת הקרנת הסרט "גלדיאטור". בהצהרה שלו באתר הרשמי של אינטר אמר מוריניו: "יש שיטות לגרום לשחקנים מוטיבציה ועושים את זה בעזרת שיחות יומיומיות. אתה בהחלט לא עושה את זה על ידי הקרנת סרט לפני גמר הגביע, לא צריך להתייחס לשחקנים כאל ילדים. אם אני הייתי מקרין לשחקנים שלי את הסרט 'גלדיאטור' לפני משחק הם היו פורצים בצחוק או קוראים לרופא כדי שיבדוק אם אני בסדר. מעולם לא אמרתי שאני תופעה, אבל אני לא אשם בזה שכשהגעתי ב-2004 לצ'לסי ושאלתי למה ראניריי הוחלף, אמרו לי שרוצים ניצחונות וזה לא קרה בתקופתו. זו לא אשמתי שהוא נחשב ללוזר בצ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully