וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "הפועל תמיד יישארו לוזרים"

הצהובים המשיכו לחגוג את נפילת יריבתם: "היינו גברים, והם שפנים. מגוחך לשמוע את גוטמן מתבכיין על איך ששיחקנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הרבה לחץ השתחרר אמש (ראשון) במכבי תל אביב עם שריקת הסיום בדרבי המאופס נגד הפועל תל. מעבר לעובדה שהנקודה שהושגה הבטיחה סופית את מקומה של הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, בצד הצהוב של תל אביב שמחו מאוד לתקוע מקל ענק בגלגלי היריבה האדומה. הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח אמש במשחק וישב לראשונה בשער 11 יחד עם שאר ראשי המועדון, נהנה מאוד מהחוויה המחשמלת ביציע האוהדים.

גולדהאר אהב מאוד את הנחישות שהפגינו השחקנים לאורך המשחק ואמר לראשי הקבוצה: "אהבתי את הצורה בה הם רצו ונלחמו על המגרש. זה נותן הרבה מאוד אופטימיות והשראה לקראת העונה הבאה". הבוס הקנדי, שעזב הבוקר את ישראל, נכנס בסיום לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים.

במועדון עצמו נשמעו הבוקר הרבה מחמאות למלחמה שהפגינו השחקנים על הדשא. מי שקצר את מירב החיבוקים בחדר ההלבשה הוא השוער לירן שטראובר, שהיה המצטיין בשדה, והציל מספר שערים בטוחים במהלך המשחק. גם גולדהאר היה נפעם מהתצוגה של השוער שלו ונראה נלהב מאוד אחרי כל עצירה והדיפה של שטראובר.

"זו הרגשה טובה מאוד", אמר הבוקר גורם בכיר בקבוצה לוואלה! ספורט". מעבר לכך שהשחקנים החזירו את הכבוד, לקחנו גם נקודה שהבטיחה את אירופה. אחרי כל אירועי השבוע האחרון, ההתבטאויות בתקשורת, הטורים של כל מיני אינטרסנטים אדומים, הביקורת והעליהום על השחקנים וגם עניין הכרטיסים המועטים שהאוהדים שלנו קיבלו, זה רק עשה את העניין להרבה יותר מתוק. אנחנו קבוצה פחות טובה מהפועל וזו עובדה. אבל קבענו לעצמנו כבר בתחילת העונה שאנחנו רוצים מקום שלישי ואת הכרטיס לאירופה ועשינו את זה, אם גם בדרך עשינו מה שעשינו להפועל, זה בכלל תענוג".

במכבי התייחסו לביקורות על צורת המשחק ההגנתית וההסתגרות בחלק האחורי וגורם נוסף בקבוצה אמר: "בעוד שבוע או שבועיים אף אחד לא יזכור איך עמדנו ואיך שיחקנו. יזכרו שמכבי תל אביב השפיעה על זהות האלופה העונה. זה ממש לא חשוב איך נראנו ואיך עמדנו. קבוצות יותר גדולות מאיתנו שיחקו טקטי ועל תוצאה כך שזה בסדר גמור. זה היה מגוחך לשמוע את גוטמן מתבכיין בסיום המשחק על איך ששיחקנו. כל הקריירה שלו היה לו את אותו משפט קבוע כשהוא אמר תכנית המשחק שלי הצליחה. אז בשפתו של גוטמן אנחנו נגיד שתכנית המשחק של אבי נמני הצליחה אתמול בצורה מושלמת".

"נמני עשה בית ספר לגוטמן", הוא המשיך. "שימשיכו לבכות ולקשקש כל הבכיינים. אנחנו היינו הגברים אתמול, והם היו שפנים. הפועל נשאר הפועל, הם תמיד יישארו הלוזרים. אנחנו עשינו את שלנו, הם לא עשו את שלהם. זה היה ברגליים שלהם ואם הם לא הצליחו לנצח אז לא מגיע להם להיות אלופים. שימשיכו להתבכיין".

הבלם רונאלד ראלדס שוחרר ממשחק הבית הקרוב נגד מ.ס אשדוד. בעקבות הבטחת הכרטיס לאירופה הוחלט במכבי לאפשר לבוליביאני לצאת מוקדם מהמתוכנן לחופשת מולדת והוא קיבל אישור להצטרף למשפחתו. למרות שבמכבי הודיעו לראלדס כי הם מתכוונים לממש את האופצייה עליו גם לעונה הבאה, לא ברור בשלב זה אם הוא אכן יחזור לקרית שלום לאחר שהבלם הביע בעבר את רצונו לחזור לבוליביה ולהיות לצד משפחתו. בהנהלת המועדון העריכו את הסיכויים שימשיך ב-"50-50".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully