וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטוריל: פדרר הודח בחצי הגמר

השוויצרי ממשיך לצלוע והפעם הפסיד 6:2, 7:6 לאלברט מונטנייס. מרטינז סאנצ'ז זכתה ברומא אחרי ניצחון על ינקוביץ'

התקופה הלא טובה של רוג'ר פדרר נמשכת. היום (שבת) הפסיד הפנומן השוויצרי 6:2, 7:6 לאלברט מונטנייס הספרדי בחצי הגמר של טורניר אסטוריל בפורטוגל.

פדרר פתח את המשחק רע ונשבר שלוש פעמים כבר במערכה הראשונה בדרך להפסד 6:2. המערכה השנייה הייתה הרבה יותר צמודה והלכה לשובר שוויון לאחר שהשניים שמרו על חבטות ההגשה שלהם. בשובר השוויון הצליח פדרר לעלות ל-2:5, אלא שאז מונטנייס חזר ל-5:7 וניצח 6:7 במערכה השנייה בדרך לגמר. בכושר הנוכחי יהיה לפדרר מאוד קשה לשחזר את הזכייה שלו ברולאן גארוס מהשנה שעברה, בטח לנוכח כושרו המצוין של רפאל נדאל.

מרטינז סאנצ'ז זכתה ברומא

מי היה מאמין שדווקא מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז תהיה זו שתניף את הגביע ברומא כשהאחיות וויליאמס, ילנה ינקוביץ' ואנה איבנוביץ' נראו כל כך טוב? אבל מסתבר שגם הבלתי צפוי קורה והערב זכתה הספרדיה בטורניר היוקרתי אחרי ניצחון 6:7, 5:7 על ינקוביץ' אחרי 2:20 שעות.

המערכה הראשונה התאפיינה בעיקר בחוסר יציבות, כששתי הטניסאיות נשברו פעמיים בדרך ל-6:6 ולשובר שוויון בו ניצחה הספרדיה 5:7. המערכה השנייה הלכה כבר חלק יותר למרטינז סאנצ'ז, ששברה פעמיים את חבטות ההגשה של ינקוביץ' ונשברה פעם אחת בלבד בדרך ליתרון 4:5, אלא שאז נשברה וזה 5:5. אז התעלתה מרטינז סאנצ'ז ושברה את ינקוביץ' בדרך לניצחון 5:7 במערכה וזכייה בטורניר כולו.

סאנצ'ז בת ה-27, המדורגת 26 בעולם, הרוויחה 350 אלף דולרים שהצטרפו ל-1.7 מיליון שהרוויחה מתחילת הקריירה שלה. בנוסף לכך, הספרדיה זכתה גם ב-900 נקודות דירוג. מהצד השני, ינקוביץ' נאלצה להסתפק ב-175 אלף דולרים ו-620 נקודות דירוג.

* בחצי גמר טורניר מינכן ניצח מיכאיל יוז'ני 5:7, 6:7 את פיליפ פצשנר ויפגוש בגמר את מארין סיליץ', שגבר 6:3, 2:6, 3:6 על מרכוס בגדאטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully