וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: פאר ניצחה את קוזנצובה

הישראלית רשמה עוד הישג נהדר כשגברה 3:6, 6:2, 0:6 על המדורגת 5 בעולם ועלתה לסיבוב השני. ארליך ורם זכו ברמה"ש

מישהו חשב שההפסד לונוס וויליאמס בשמינית גמר טורניר רומא עצר את המומנטום האדיר של שחר פאר? כדאי שיחשוב שוב. הטניסאית הישראלית הבכירה, שירדה השבוע למקום ה-21, רשמה היום עוד הישג אדיר לרזומה שלה כשניצחה 3:6, 6:2, 0:6 את המדורגת 5 בעולם סבטלנה קוזנצובה הרוסייה.

פאר פתחה את המשחק מצוין והצליחה לשבור את חבטות ההגשה של קוזנצובה שלוש פעמים במערכה הראשונה כדי לנצח את המערכה 3:6 תוך 40 דקות בלבד.

את המערכה השנייה פתחה פאר בצליעה ונשברה כבר במשחקון ההגשות הראשון שלה ונקלעה לפיגור 2:0 מהיר, ממנו לא הצליחה להתאושש ונשברה פעם נוספת בדרך להפסד 6:2 במערכה השנייה.

המערכה השלישית הייתה חלומית מבחינת פאר, ששברה שלוש פעמים בדרך ל-0:6 מדהים ולניצחון 6:3, 2:6, 0:6 גדול על סבטלנה קוזנצובה.

רם: "אחזור לשחק עם יוני ב-2011"

כמה זמן שלא ראינו את התמונות של השניים האלה חוגגים? אנדי רם ויוני ארליך זכו היום (שבת) בטורניר רמת השרון אחרי 4:6, 3:6 על אלכסנדר פייה וסימון שטאדלר. הזוג הישראלי אומנם נשבר שלוש פעמים, אך נזקק לשעה ו-12 דקות בלבד כדי להניף את הגביע שנה שנייה ברציפות.

הצמד הישראלי כבר הוליך בבטחה 1:5 במערכה הראשונה, אבל השניים כנראה החליטו להוסיף קצת מתח למשחק, נשברו פעמיים ואפשרו ליריביהם לצמק ל-5:4, אבל אז שוב שברו כדי להבטיח ניצחון במערכה הראשונה 4:6.

במערכה השנייה הזוג הישראלי הגיש את חבטות הפתיחה הראשונים ב-69 אחוזי הצלחה ונהנה גם מחמש שגיאות כפולות של יריביהם. רם וארליך נשברו פעם אחת, אך הגיבו בשתי שבירות בדרך ל-4:6 ולזכייה בגביע.

אנדי רם אמר בסיום: "היה לי קשה להוציא את האנרגיה שבדרך כלל יש לי, אבל יוני היה מדהים היום". כשנשאל מתי יחזרו השניים להופיע יחדיו בתחרויות הגדולות יותר, אמר רם: "אנחנו מקווים שנשחק ביחד מאוד בקרוב. ב-2011 בטוח שנשחק ביחד. יוני בריא וזה הכי חשוב".

גם יוני ארליך נשמע מאושר: "העיקר שהקהל נהנה ונתנו תצוגה יפה. אם זה היה נגמר קל מדי זה לא היה כיף. כל השנה אנחנו מחכים לשחק באיצטדיון הזה מול הקהל הזה"

*במשחק היחידים ניצח קונור נילנד האירי 7:5, 6:7, 3:6 את תיאגו אלבש הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully