וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "השחקנים מאוד רוצים, אבל לא יכולים"

מאמן הפועל ר"ג הסביר את היכולת החלשה מול עכו: "אם נגיע למבחנים נתמודד עם זה". הוכנבוים: "פספסנו ניצחון"

אסור להשתמש

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קבוצות שצריכות נקודות בדרך כלל נלחמות על חייהן ומחפשות ניצחון בכל מחיר. אפשר היה לצפות שהפועל רמת גן והפועל עכו יספקו היום (שבת) תצוגה שכולה נחישות ותאוות ניצחון כדי לשפר את סיכויי ההישרדות שלהן בליגת העל. אבל המציאות הייתה שונה לגמרי. רמת גן ועכו סיפקו 90 דקות משמימות, נטולות ברק ורוויות בכדורגל סגור וזהיר, שהסתיימו ב-0:0. הפועל רמת גן חייבת ניצחון במחזור הסיום של הליגה על אחי נצרת שירדה ליגה, כדי להימלט מהמקום שמוביל למבחנים, בו היא מצויה כעת.

"התקופה הרעה שלנו התחילה בתחילת הפלייאוף", אמר מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, בסיום. "שחקנים מתמודדים כאן עם הרבה מאוד קשיים, ואנחנו צריכים להתמודד גם עם הקושי הזה. בסך הכל זה היה משחק מאוד חלש שלנו. המקסימום שיכולנו לקחת מהמשחק זה נקודה, ואני שמח שהצלחנו לקחת אותה, כי שלוש נקודות לא הגיעו לנו וגם לא יכולנו לקחת היום".

נעים נשאל איך במשחק כל כך חשוב הקבוצה נראתה כל כך רע? "יש כל כך הרבה סיבות לזה, אבל זה לא הזמן לפרט", השיב נעים, "בסך הכל השחקנים כאן מאוד רוצים אבל לא יכולים, יש גם תקופות כאלה. שחקנים נתנו כאן מאמץ וזה הספיק רק לנקודה, נצטרך לשנס מותניים, לבוא בשבוע הבא נגד נצרת ולקחת את הנקודות, אפילו שזה לא הולך להיות קל".

כשנשאל נעים האם רמת גן מתאימה לליגת העל, השיב: "השחקנים האלה לפני חודש וחצי וחודשיים שיחקו את הכדורגל הכי טוב בארץ, חוץ ממכבי חיפה והפועל תל אביב, אז עכשיו הם לא יודעים לשחק כדורגל? יש גם תקופות כאלה לכל קבוצה, נכנסו לאיזשהו סחרור מתחילת הפלייאוף וקשה לנו מאוד לצאת ממנו. כרגע זה מה שאטנחנו מסוגלים לתת וזה לא מספיק. נקווה לקחת את הנקודות בשבוע הבא, וגם אם נגיע למבחנים - נתמודד עם זה, נתמודד עם כל מה שצריך".

עכו יודעת שניצחון במחזור האחרון על הפועל חיפה יבטיח לה עונה נוספת בליגת העל. ירון הוכנבוים נשאל האם הוא מרגיש שקבוצתו פספסה ניצחון, שהיה מסייע לה במאבקי התחתית, וענה: "ברור שפספסנו כאן ניצחון, בחצי הראשון אמנם לא נכנסנו טוב למשחק אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, והגענו לשתי הזדמנויות טובות מאוד. אבל זה הגורל, וזה אומר שבמקום שנסיים היום את הליגה ונבטיח את מקומנו, אנחנו צריכים לעשות את העבודה בשבוע הבא. אני מקווה שנעשה את זה".

הוכנסבוים שיתף בתחושות שעוברות על מאמן בשבועות לחוצים שכאלה: "יש המון לחץ, אבל זה התפקיד שלנו. אנחנו צריכים לעמוד בלחץ ולדעת איך להקרין את זה על השחקנים וגם על כל המערכת, זהו תפקידו של המאמן. לשמחתי, יש לי גם ניסיון בזה ואני רק מתפלל ומקווה שזה יסתיים כמו שזה הסתיים בפעמים הקודמות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully