וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימטרייב פספס את הארד בסבב האירופי באילת

השחיין הישראלי דורג רביעי אחרי רייקמאן. פוג ואן פיין מבריטניה סיימו ראשונים. 83 שחיינים לקחו חלק בתחרות הגדולה בסבב

השחיינים הבריטים כבשו היום (שבת) את אילת כשדורגו ראשונים בתחרות הראשונה בסבב האירופי לשנת 2010. מיכאל דימטרייב מישראל פספס את מדליית הארד באלפיות השנייה ודורג רביעי. 83 שחיינים לקחו חלק בתחרות ישרוטל אילת 2010, שהייתה גם התחרות הגדולה ביותר שנערכה עד היום בסבב האירופי עם מספר שיא של משתתפים. דניאל פוג בגברים והמדליסטית האולימפית קרי אן פיין אצל הנשים סיימו ראשונים.

פוג צלח את 10 הקילומטרים בזמן מצוין של 1:50.46 שעות והוביל חבורה של שישה שחיינים שעשו את שלושת הקילומטרים האחרונים כמעט בדבוקה אחת. הבריטי הקדים בשתי עשיריות השנייה את הרוסי איוון אפנביץ'. שלישי הגיע הבלגי בריאן רייקמאן, שעצר את השעון על זמן של 1:50.51 שעות כשיחד איתו סיים דימטרייב מישראל, ובין השניים הפרידו אלפיות השנייה בלבד ודימטרייב דורג רביעי. במקום החמישי סיים הצרפתי ברנרד ונטורי עם 1.50.52 שעות ואחריו בעשירית השנייה טומאס אלן מבריטניה ובעוד עשירית לאט יותר הגיע ג'וליאן קודוולה מצרפת.

שחר רסמן מישראל דורג במקום ה-19 עם 1.53.41 שעות ויובל ספרא הצעיר בן ה-16 סיים במקום ה-21 עם 1.54.41 שעות. תוצאות של השניים מעודדות מאוד ומראות שצומחים לנו עוד שני שחיינים מוכשרים בנוסף לדימטרייב שמדורג היום בחמישייה הפותחת בעולם.

גם אצל הנשים קיבלנו קרב צמוד. מדליסטית הכסף מבייג'ין קרי אן פיין הוליכה את המשחה לכל אורכו ועצרה את השעונים על 1.56.16 שעות. חברתה לנבחרת קסנדרה פטן, שזכתה בארד בבייג'ינג, סיימה שנייה בזמן של 1.56.27 שעות. שלישית הגיעה אופליה אספורד מצרפת בזמן של 1.56.38 שעות. ראשונה בין הישראליות הגיעה רוני שטיין (2.07.32 שעות) שדרגו אותה במקום ה-17. 46 שניות אחריה הגיעה אפרת רוטשטיין כשדולקת בעקבותיהן חן פינסלי במקום ה-20 הכללי והשלישית מבין הישראלים.

קודם לתחרות הבינלאומית נערכה בחוף הרויאל ביץ' באילת גם אליפות ישראל לנוער ולמאסטרס במרחק של 2.5 קילומטרים. אלופי ישראל לנוער הם: לירן קונובלוב ויהודית חן עייני, שניהם מהפועל ירושלים. בתחרות המאסטרס בלט שחיין העבר מיקי חליקה שעבר את המרחק בזמן מצוין של 31.18 דקות.

זו הפעם השנייה ברציפות שישראל מארחת תחרות בסבב האירופי ובאיגוד השחייה מקווים שהדבר יהפוך למסורת. באיגוד הודיעו לאיגוד האירופי כי ישראל מעוניינת לארח את אליפות אירופה 2011 באילת. ההחלטה תתקבל בחודש אוגוסט הקרוב כאשר נכון להיום ידוע שגם סלובניה הכריזה על רצונה לארח. יו"ר איגוד השחייה נעם צבי: "בשנה שעברה הצבנו רף גבוהה ברמת האירוח והארגון. השנה הצלחנו להרים את הרף ואני מקווה שהדבר יסייע לנו בהבאת האליפות לישראל. עיריית אילת ורשת מלונות ישרוטל שותפים שלנו במאמץ להביא לכאן את האירוע שיביא איתו כמה מאות משתתפים ובעלי תפקידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully