וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א סיימה בתיקו 0:0 עם מכבי ת"א

דווקא בדרבי הכי חשוב האדומים לא ניצחו וירדו למקום השני אחרי שלא הכניעו את הבונקר הצהוב. האליפות מתקרבת לחיפה

לא מעט אנשים בהפועל תל אביב היו מרוצים מכך שאחד המשחקים המכריעים של העונה הוא דווקא הדרבי מול מכבי תל אביב. מעבר להזדמנות להתקרב עוד יותר אל תואר האליפות על גבם של הצהובים, בהפועל כעסו מאוד על הופעתה של מכבי במחזור הקודם מול מכבי חיפה, ולא מעט טענות על כך ששחקניו של נמני לא התאמצו במטרה להעניק לירוקים את האליפות, עלו מאז. הערב (שבת) קיבלה הפועל תל אביב את ההזדמנות המושלמת לנקום בצהובים, אבל במקום לעשות כן, היא נכנעה לתצוגה הגנתית של יריבתה, ועוד יותר ליום מצויין של לירן שטראובר, שנעל את השער וכפה על האדומים 0:0 מאכזב, ששווה מבחינתה הפסד, בגלל ניצחונה של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים, ואולי, הפסד של תואר האליפות. הפועל תל אביב יורדת אל המקום השני, במרחק שתי נקודות מהפסגה, ועתה היא תהיה חייבת איבוד נקודות של קבוצתו של אלישע לוי, בשביל לסיים עם תואר.

שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיומה של עונה? שחקני הפועל תל אביב בהלם בסיום/ברני ארדוב

כבר מפתיחת המשחק אותתה מכבי תל אביב כי מה שקרה מול מכבי חיפה לא הולך לקרות בבלומפילד. הצהובים חיפשו להעניש את קבוצתו של גוטמן, ולנצל את ההתקפות של האדומים כדי לייצר מתפרצות משל עצמם, אבל אניימה מנע משחקניו של נמני להפתיע. מהצד השני התחילה הפועל להתעורר אט אט והתקרבה אל השער הראשון, אבל החמצות של זהבי, ורמוט ולאלה בצירוף מספר הדיפות טובות של שטראובר שמרו על שער נקי לצהובים, והורידו את שתי הקבוצות עם שיוויון 0:0 מאכזב במיוחד במחצית.

בפתיחת המחצית השניה היה השער של הפועל תל אביב באוויר, כשדה רידר, שכטר ולאלה החלו להתקרב לשערו של שטראובר, ומנגד, ויתרו הצהובים על בוזגלו לטובת תמיר כחלון והרכב הגנתי עוד יותר. האוהדים באדום תפסו את הראש כשדה סילבה שלח כדור אל המשקוף מ-7 מטרים, ומאוחר יותר נגח פנוי לגמרי, אבל הכדור הלך מעל לשער. מכבי לקחה צעד אחורה, ובדיוק כמו מול חיפה, הסתפקה בהתגוננות והעפת הכדורים למעלה, מה שתסכל מאוד את האדומים. שחקניו של גוטמן הצליחו להגיע אל הרחבה, אבל לא שמרו על קור רוח מספק, ופעם אחר פעם איבדו הזדמנויות יקרות מפז כדי להבקיע את השער החשוב ביותר בעונה שלהם.

או אז הגיעו הבשורות מחיפה שגרמו לחגיגות ביציע הצהוב, שחקניו של גוטמן נלחצו עוד יותר ולא הצליחו למצוא את השער המיוחל. 3 דקות בתוך תוספת הזמן ראה ויקטור מרעי את הכרטיס האדום לאחר שפגע ללא כדור ברוני גפני, האדומים נותרו ב-10 שחקנים וזה כבר לחלוטין הוציא את הרוח מהמפרשים של שחקניו של גוטמן.

מאיוקה כמעט והפתיע את האדומים לגמרי, והיה קרוב להכניע את אניימה בתוספת הזמן, אבל גם ההחמצה הזו לא מנעה את החגיגות של האוהדים בצהוב. למרות שלא יזכו באליפות בעצמם, במכבי מרגישים שזכו מחדש בכבודם אחרי השבוע שעבר, ויותר מהכל: מנעו מהיריבה העירונית השנואה עליהם לסיים את העונה בצורה חיובית. אומנם אף פעם לא נעים לחגוג 0:0, אבל באין ציפור שיר, גם בונקר יישמע כזמיר.

מהלך המשחק

דקה 2: מתפרצת טובה של מכבי הגיעה אל מאיוקה, זה נאבק מול דה סילבה והצליח לשחרר בעיטה לא מספיק חזקה, ואניימה אסף טוב.

דקה 11: ורמוט מצא את זהבי בקצה הרחבה וזה בעט שטוח וטוב, שטראובר הדף ושכטר בעט את הריבאונד בחזרה אל השוער.

דקה 20: זהבי שוב קיבל כדור עמוק בתוך הרחבה בצהוב, אבל ניסה לבעוט מהאוויר, הכדור לא היה חזק מספיק ושטראובר עצר.

דקה 23: עוד הזדמנות נהדרת של הפועל, כשטעות בהגנה הגיעה אל ורמוט בקצה הרחבה, אבל הקשר בעט גבוה מעל לשער.

דקה 35: הסתננות נהדרת של גילי ורמוט מעקב של דה רידר בצירוף עם טעות נוראית של ראלדס איפשרה לורמוט להגיע מול שטראובר, אבל ורמוט הלך אל הפינה השמאלית, והכדור הלך אל הקורה.

דקה 38: הגבהה לרחבה מצאה את לאלה שהתגבר על גפני, ובעט מיד, אבל שוערה של מכבי הדף מצויין לקרן.

דקה 44: עוד מתפרצת של מכבי תל אביב הגיעה אל מאיוקה, שמ-20 מטרים ניסה להפתיע את אניימה, אבל הכדור הלך מעל למסגרת.

דקה 50: דדי בן דיין פרץ נהדר מהאגף, נעצר והרים כדור טוב היישר אל ראשו של שכטר, אבל החלוץ נגח בצורה נוראית, החוצה.

דקה 62: הפועל הרימה כדור אל הרחבה, שכטר נפל והוריד עם החזה היישר אל זהבי, שבעט מצויין אבל שטראובר בהדיפה גדולה הדף לקרן.

דקה 69: ההזדמנות הטובה ביותר במשחק, כשטעות בהגנה של מכבי מצאה את דה סילבה פנוי לגמרי, ומ-7 מטרים שלח טיל אדיר שמצא את המשקוף, וגם הריבאונד של הפועל הלך סמוך לקורה, והחוצה.

דקה 83: כדור קרן של זהבי מצאה את דה סילבה פנוי בפינה הרחוקה של השער, אבל הנגיחה שלו הלכה אל הדשא, וקפצה מעל המשקוף.

דקה 93: ויקטור מרעי פגע ללא כדור ברוני גפני, ומאיר לוי הוציא למרעי את הכרטיס האדום. הפועל תל אביב נותרה ב-10 שחקנים.

דקה 94: מכבי יצאה למתפרצת, הכדור הגיע אל מאיוקה שניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אניימה הדף לקרן.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר (עמרי קנדה, 46), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, דניאל דה רידר (זוראב מנטשאווילי, 84), איתי שכטר, מהראן לאלה (ויקטור מרעי, 70).

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, איגור טומאסיץ', רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני (אורי שטרית, 84), יובל אבידור (יוסי שבחון, 68), מאור בוזגלו (תמיר כחלון, 64), עמנואל מאיוקה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אוהדי הקבוצה. ברני ארדוב
הדרבי המתוק ביותר בשנים האחרונות. אוהדי מכבי חוגגים את חורבן האליפות של האדומים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully