וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים ועלתה לפסגה

למרות משחק לחוץ ועצבני האלופה ידעה לנצל את התיקו בדרבי התל אביבי, כשדקל קינן נגח את שער הניצחון ב-1:2 על בית"ר

לא פשוט לעלות למשחק בו לא רק שאתה פייבוריט ברור, אלא עיקר תשומת הלב שלך מרוכזת בכלל למשחק אחר לגמרי. זה היה מצבה של מכבי חיפה הערב (שבת) כשהיא הסתבכה מול בית"ר ירושלים שנלחמה על כבודה. אלא שהאלופה ידעה ללחוץ לקראת הסיום והשיגה את המגיע לה עם שער ניצחון דרמטי של דקל קינן כדי להשיג ניצחון 1:2 כל כך יקר שהעלה אותה לפסגה כשנותר מחזור לסיום, הודות לתיקו המאופס של הפועל תל אביב עם מכבי בדרבי התל אביבי. לירוקים כרגע 48 נקודות לעומת 46 של הפועל תל אביב, כשבשבוע הבא מכבי חיפה מתארחת בבלומפילד אצל בני יהודה ואילו הפועל תל אביב תתארח אצל בית"ר ירושלים בטדי.

שחקני מכבי חיפה דקל קינן, ליאור רפאלוב, ז'ורז'ה טשיירה, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
איזו דרמה. קינן עם החברים/ברני ארדוב

כמו בבלומפילד ביום שני, מכבי חיפה שעטה בפתיחה לכיוון שערו של אריאל הרוש מבלי לקחת שבויים. התקפה רדפה התקפה עד ששלומי ארבייטמן בישל לוולדימיר דבאלישווילי שער מצוין בדקה ה-11. מי שחשב שסיפור מכבי תל אביב חוזר על עצמו, טעה טעות גדולה. שחקני בית"ר ירושלים ראו את העליהום שהיה על הצהובים מתל אביב ובאו להראות שלהם יש כבוד. ברק יצחקי ניסה לעקוץ, טוטו תמוז סיבך את ז'ורז'ה טשיירה ואז בקרן בדקה ה-21 דווקא אריק בנאדו, קפטן מכבי חיפה לשעבר, דחק לשערו של ניר דוידוביץ' והימם את קרית אליעזר עם שוויון.

לאחר השער נפלה רוחם של החיפאים, כשבית"ר ירושלים ידעה לנצל זאת והאטה את קצב המשחק ככל שנקפו הדקות. הצעבים החלו לשחק תפקיד אצל הירוקים, יניב קטן שהודיע על פרישה מהנבחרת באמצע השבוע הראה לכולם עד כמה הפציעה משפיעה עליו עם משחק איטי ועצבני וארבייטמן נעלם בסבך הבלמים של היריבה כך שהאלופה כלל לא הגיעה למצבים.

כל שנותר לירוקים זה להסתמך על מצבים נייחים, ואחרי אחד כזה הגיע שער הניצחון הדרמטי. רפאלוב הגביה כדור בניסיון שני, דקל קינן נותר חופשי בפינה הימנית של הרחבה ונגח לרשת. הירוקים קפצו לשמיים, התוצאה בבלומפילד שיחקה להם לידיים והקיזוז נשכח כלא היה. מכבי חיפה שוב בפסגה עם יתרון שתי נקודות, מרחק 90 דקות מאליפות שנייה ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דקל קינן בלם מכבי חיפה חוגג. ניר חורי
איזה שער מתוק. קינן/ניר חורי

מהלך המשחק

דקה 1: פתיחה מהירה של הירוקים, כשכבר אחרי 10 שניות עוסמאן נכנס לרחבה מצד ימין ובעט כדור שחמק החוצה.

דקה 11: גול! קטן החל במהלך מצד שמאל ומסר לכיוון דבאלישווילי, שדילג מעל הכדור, נכנס לרחבה והשאיר לארבייטמן. מלך שערי הליגה הכניס כדור עומק והגאורגי הבקיע עם הקפצה קלה מעל הרוש. מהלך קבוצתי נהדר, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 16: קטן הגביה כדור חופשי מצד שמאל, קינן נגח משבעה מטרים מעט מעל השער.

דקה 18: קטן הניף את רגל ימין וירה מ-18 מטרים כדור שחמק סמוך לקורה.

דקה 20: יצחקי התקדם בחופשיות ומ-20 מטרים בעט כדור שקיפץ לפני השער ונהדף בקושי על ידי דוידוביץ'.

דקה 21: גול! גרשון הגיע ראשון לכדור קרן ונגח לקורה הרחוקה, שם ניצב בנאדו שדחק פנימה, כשדוידוביץ' הדף רק לאחר שהכדור עבר את קו השער. דווקא הקפטן הירוק לשעבר מהמם את קרית אליעזר. 1:1.

דקה 26: יצחקי מצא בכדור נהדר את תמוז, אבל טשיירה התעשת בזמן אחרי שטעה בתזמון והצליח להרחיק לקרן.

דקה 33: מסיללה העביר כדור רוחב חד לרחבה, בן יוסף פספס ודבאלישווילי משני מטרים פשוט מסר לידיים של הרוש.

דקה 35: שוב מסיללה נכנס לרחבה מצד שמאל, רפאלוב קיבל את הכדור והעביר לארבייטמן, שבסיבוב בעט סמוך לקורה.

דקה 62: רפאלוב ניסה לשחזר את השער מול מכבי תל אביב עם כדור חופשי מ-20 מטרים, אך הפעם בעט מעל השער.

דקה 71: טיבי הגיע ראשון לכדור חופשי ונגח סנטימטרים מהעמוד הימני של דוידוביץ'.

דקה 76: רפאלוב קיבל כדור ברחבה, הסתובב על בן יוסף ובעט חלש לידיים של הרוש.

דקה 78: איינבינדר הרחיק רע, רפאלוב ירה מ-18 מטרים סמוך לקורה.

דקה 86: גול! רפאלוב הגביה כדור עם החלק החיצון וקינן שנותר חופשי נגח בזינוק כשהרוש רק הדף פנימה. שער דרמטי שמקפיץ את מכבי חיפה לפסגה עם 1:2.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי (אייל גולסה, 57), ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן (שי מימון, 89), ולדימיר דבאלישווילי (סאדאת בוקארי, 75).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, פאולו דה לה האסה, עידן טל, חן עזריאל (דן איינבינדר, 52), ברק יצחקי (ג'וניור ויסה, 76), טוטו תמוז.

אוהדי מכבי חיפה. ניר חורי
קיבלו את המגיע להם בסיום. אוהדי מכבי חיפה/ניר חורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully