וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן והפועל עכו נפרדו ב-0:0

השתיים היו חייבות ניצחון כדי לשפר את סיכויי ההישרדות, אך הציגו משחק סגור וחלש ונפרדו ב-0:0 שסיבך אותן בתחתית

אם קבוצות כדורגל היו חייבות להחזיר נקודות ליגה על משחק גרוע ומשעמם, הפועל רמת גן והפועל עכו, שנפגשו היום (שבת) באיצטדיון וינטר, היו עם מאזן נמוך יותר בטבלה. שתי הקבוצות היו חייבות ניצחון כדי לשפר את סיכויי ההישרדות שלהן - האורדונים כדי להתרחק מהמקום שמוביל למבחנים, הצפוניים להבטיח הישארות - אבל במקום שאיפה לניצחון הציגו השתיים משחק סגור וחסר השראה, כשהן השתדלו לא לספוג הרבה יותר מאשר ניסו להבקיע. זה נגמר ב-0:0 משמים שרחוק מלפאר את תדמיתו של הכדורגל הישראלי, וזאת גם יודע יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שנכח ביציע. במשחק שהוגדר על ידי שתיהן להיות או לחדול, השתיים בעיקר חדלו, ודחו את ההכרעה לגבי עתידן למחזור המסיים את העונה בשבת הבאה.

המארחת, קבוצתו של יובל נעים, טרם ניצחה במשחקי הפלייאוף, ואחרי תיקו ושני הפסדים היה ניתן לצפות ליותר רוח קרב ונחישות התקפית מהאורדונים. אבל המארחים, שהיו טובים יותר יחסית לעכואים, לא הצליחו לשחק כדורגל חיובי ולהבקיע, כדי להימלט מהמקום שמוביל למבחנים, בו הם מצויים עתה. הנהלת האורדונים הוזילה את מחירי הכרטיסים כדי להביא לגיוס כללי של אוהדים שיסייעו לה במאבק נגד הירידה, ואכן, כ-1,200 מהם הגיעו לווינטר, אולם גם העידוד לא הועיל והרמת גנים פספסו הזדמנות לחלוף על פני עכו ולשפר את סיכויי ההינצלות שלהם. במחזור הסיום הם יתארחו אצל אחי נצרת, שכבר ירדה לליגה הלאומית, ושחקניו של יובל נעים יהיו חייבים ניצחון ואובדן נקודות מצד עכו, כדי להימנע ממבחנים.

בהפועל עכו התכוננו היטב למשחק, אשר ניצחון בו היה מבטיח את הישארותה של הקבוצה עונה נוספת בליגת העל. לאורך כל השבוע דיברו בעכו על ההישג הצפוי, שיוכל לסתום הרבה פיות מאחר ולא הרבה האמינו שהקבוצה תוכל לשרוד בליגת העל. למרות חסרונם של הבלם גבע ברקאי (מוצהב), החלוץ אושרי גיטא (מוצהב) והקשר שחר סימנטוב (פצוע), עכו הצליחה לחלץ נקודה. במחזור הסיום תארח עכו את הפועל חיפה חסרת המוטיבציה, בידיעה שניצחון יבטיח לה בוודאות עונה נוספת בליגה.

שתי הקבוצות הציגו יכולת חלשה מאוד בדקות הפתיחה, לא פיתחו התקפות ובעיקר התגוששו במרכז השדה, כששני השוערים נותרו מחוסרי עבודה. עכו מיעטה להעלות שחקנים להתקפה, וניכר ששתי הקבוצות חששו לספוג. המחצית הראשונה המאכזבת הסתיימה ללא שערים והתאפיינה במשחק סגור מצד שתי הקבוצות.

הקצב השתפר מעט במחצית השנייה, ובדקה ה-67 פספסה הפועל עכו הזדמנות פז לכבוש שער כשרועי דיין בעט מחמישה מטרים גבוה מעל שער המארחת. המשך המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, הקבוצות המשיכו להסתגר ולא יצרו מצבים קורצים ליד השערים, ושריקת הסיום של אלון יפת סיימה את ההתמודדות ב-0:0.

מגן הפועל רמת גן קובי מוסא. יותם רונן
גם לוזון יתקשה לגונן על היכולת. מוסא ורמת גן המאכזבים/יותם רונן

מהלך המשחק

דקה 23 - ניסיון ראשון של הפועל רמת גן לכבוש, לאחר שפאבל פרגל בעט מ-20 מטר חלש, ודודו גורש קלט.

דקה 37 - פרגל ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור חלף מעל לשער עכו.

דקה 40 - איילי ניסה להקפיץ מעל אחד מבלמי עכו, שספק נגע בכדור בידו, אולם השופט אלון יפת סימן להמשיך למרות מחאות הספסל הרמת גני.

דקה 46 - דאטורו חודר לרחבה מצד שמאל ובועט חזק לשער, גורש הודף ושומר על הרשת של עכו נקייה.

דקה 67 - החמצה גדולה של עכו. ליאור ראובן העביר כדור רוחב מדוייק לרגלי רועי דיין שמחמישה מטרים במקום לגלגל פנימה, בעט מעל השער.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, פאבל פרגל, תמיר בן עמי, שי חדד, אלי לוי, אנדרה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, ג'ורג' דאטורו, סרג' איילי.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, רון בן נחום, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין, אבי אלפסי, ג'וני טננבוים, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully