וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ניצחה 0:2 את אחי נצרת

למרות האמונה שהחדיר בקבוצה ג'ון גרגורי, מכבי אחי נצרת נפרדה מעשית מליגת העל אחרי הפסד 2:0 להפועל רעננה

משחק על עונה שלמה - זה המונח שחזר ונאמר מצד אנשי הפועל רעננה ומכבי אחי נצרת במהלך השבוע. בפועל, רק שחקני רעננה באמת הפנימו את המצב, באו נחושים יותר, וניצחו היום (שבת)באיצטדיון בכפר סבא 0:2 את אחי נצרת כדי להשאיר לעצמם סיכוי להינצל במחזור האחרון. התוצאה גרמה לכך שנצרת ירדה למקום האחרון ולמעשה גורלה לרדת נחרץ, כשהיא עם 16 נקודות והפרש שערים גרוע של 41-, לעומת 19 נקודות והפרש שערים 22- של הפועל רמת גן במקום ה-14 המוליך למבחנים. רעננה נמצאת בתווך, עם 17 נקודות במקום הלפני אחרון, וניצחון שלה על הפועל פתח תקוה בשבוע הבא עשוי לסדר לה עלייה למקום ה-14, מבחנים מול השלישית בליגה הלאומית ואולי הישרדות הרואית.

יניב לוזון שחקן מכבי אחי נצרת מאוכזב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. לוזון וחבריו המאוכזבים/ברני ארדוב

הפתיחה הייתה שייכת לאחי נצרת ובעיקר לתומר חמד, שחזר אחרי שריצה עונש הרחקה והיה אחראי לכל המצבים המסוכנים של האורחים בדקות הראשונות. אלא שחמד ויניב לוזון החמיצו, וזה עלה להם ביוקר בצד השני. בדקה ה-22 אבי כנפו שלח בכדור עומק פנטסטי את דודו ביטון שהכניע את ז'וסלן מאייבי וקבע 0:1 לרעננה. נצרת נכנסה להלם, המשחק הפך לשקול ואז עוד מתפרצת של המארחים הציגה שוב את השילוב כנפו-ביטון והובילה לשער השני של חלוץ הנבחרת האולימפית על סף סיום המחצית. נצרת נשברה סופית.

רעננה נהנתה ממשחק מצוין לא רק של כנפו אלא גם של סטיבן כהן. השניים ברחו לפינות וניהלו את ההתקפות המהירות של המארחים, שהתבררו גם כקטלניות עבור אחי נצרת. ההגנה הגרועה בליגה קפאה גם מול קבוצה מוגבלת כרעננה, לוזון המשיך להחטיא ברשלנות בצד השני וכל שנותר הוא באמת לרחם על הג'נטלמן האנגלי ג'ון גרגורי, שהוציא יש מאין בנצרת ורק הוא היה ראוי להשלים את משימת ההינצלות. מכבי אחי נצרת ירדה היום באופן מעשי לליגה הלאומית, שוב כבר לאחר עונה אחת בלבד, כשעל הנהלת הקבוצה לנסות ולהפיק את הלקחים הרבים שלימדה אותם העונה הזו בליגת העל. עם קצת יותר רצינות ומקצוענות, המשימה הזו הייתה מושגת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מהלך המשחק

דקה 1: חמד השתחרר ברחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה ברגליים של השוער סמדג'ה.

דקה 13: כדור רוחב הגיע לביטון החופשי ברחבה, אבל חלוץ רעננה בעט מהאוויר גבוה מעל השער.

דקה 17: חמד עבר את סופר בצד שמאל והנציא כדור רוחב מצוין, אלא שלוזון מ-14 מטרים בעט חלש את הכדור שחלף סמוף לקורה.

דקה 21: שוב לוזון נותר חופשי בעמדה מצוינת כשהגיע לכדור עומק של חנוכה, אבל הנגיחה שלו הייתה לא מדויקת ויצאה החוצה.

דקה 22: גול! בניגוד למהלך המשחק, דווקא רעננה חוגגת ראשונה. כנפו שלח כדור עומק נהדר לעבר ביטון, שנכנס בין הבלמים וגילגל לרשת. 0:1 לרעננה, שבמצב הנוכחי מורידה את נצרת למקום האחרון.

דקה 24: בניושיס הגבוה הגיע ראשון לכדור שהוגבה לעברו ונגח למשקוף. רעננה כמעט מכפילה את יתרונה.

דקה 45: גול! סטיבן כהן רץ לבדו, חלף על מגיני רעננה ופינה את כנפו באגף. הקשר העביר מסירה קצרה לעבר ביטון, שבעט כדור שטוח שהכניע את מאייבי. 0:2 לרעננה.

דקה 46: לוזון קיבל כדור ברחבה ובשמאל בעט בסיבוב חלש לידי סמדג'ה.

דקה 47: סטיבן כהן שוב עשה כרצונו בצד ימין וכדור הרוחב שלו ננגח על ידי דהאן האורח מעל השער. כמעט שער עצמי.

דקה 71: סטיבן כהן הוריד בראשו לפור, שהטעה את דהאן ובעט גרוע מעל השער.

דקה 90: שוקר המחליף הטעה את גורמן ובעט בשמאל שטוח לפינה הקרובה, מאייבי הדף לקרן.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, רועי לוי, איתי טואף, אבי סופר, אירמנטס זלמיקאס, עומרי עטיה, תמיר פור, אבי כנפו, סטיבן כהן (דוד דיגמלאשווילי, 85), דודו ביטון (שניר שוקר, 80), ריקארדס בניושיס (גיל קופר, 55).

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, איסמעיל עאמר, מור דהאן, מארק גורמן, מאג'ד יונס, רמי דואני, שלומי חנוכה (אמג'ד סלימאן, 58), יניב לוזון, גיא דיין (אחמד עאבד, 62), לוהאב כיאל, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully