וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ' יסגור מעגל וישוב ליובנטוס?

באיטליה מדווחים שהגברת הזקנה מוכנה להשקיע כסף רב כדי להחזיר לחיקה את החלוץ השבדי. גוטי קרוב לחתום בגלאטסראיי

האם זלאטן איברהימוביץ' יסגור מעגל? דיווח באיטליה גורס כי חלוצה של ברצלונה עתיד לשוב אל יובנטוס, הקבוצה אותה עזב בשנת 2006, עקב פרשת השחיתות של השופטים (קאלצ'יופולי). 'טוטוספורט' מדווח כי נשיא המועדון החדש אנדריאה אניילי ינסה להיכנס בקרוב למשא ומתן עם נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה במטרה לארגן עסקה להעברתו של השחקן לשורות הזברות.

בשבועות האחרונים מתגברות השמועות והידיעות על מעבר אפשרי של חלוץ ולנסיה דויד וייה לבארסה, כך שלא מן הנמנע שזלאטן יידחק החוצה עקב מהלך שכזה. עם זאת, סוכנו של איברה הכחיש לפי שעה את הדיווחים כאילו השחקן ישוב לאיטליה.

החלוץ השבדי חטף העונה ביקורות קשות על צורת המשחק ועל היכולת הבינונית עד חלשה שהציג לאורך העונה במדי אלופת ספרד, שיורדת מנכסיה. ההופעה הכושלת מול אינטר, קבוצתו לשעבר של איברה, בחצי גמר ליגת האלופות שם הודחה בארסה הביאה אנשים רבים במועדון הקטלאני המתנגדים לחלוץ להגביר את קולותיהם בנוגע לעזיבה.

יובנטוס עומדת לסיים עונה חלשה ומאכזבת מאוד מבחינתה. הביאנקונרי, שהחליפו מאמן במהלך העונה הנוכחית (אלברטו זאקרוני הגיע במקומו של צ'ירו פרארה), הודחו בשלב הבתים באלופות ולא ישחקו במפעל בעונה הבאה לאחר שלא הצליחו להתברג בין ארבע הראשונות. יובה בכלל נמצאת על סף מתיחת פנים רצינית, כאשר רפא בניטז הוא המועמד המוביל לרשת את כס המאמן.

אניילי, כך לפי הדיווח, מוכן להשקיע סכום של כ-35 עד 40 מיליון יורו בחלוץ. כזכור, זלאטן עבר מאינטר לבארסה תמורת סכום של 45 מיליון יורו וכן סמואל אטו (שהוערך בכ-30 מיליון יורו). לפיכך, אם איברהימוביץ' אכן יימכר, בארסה תשתדל לא להפסיד עליו הרבה כסף, למרות שהמניות שלו צנחו בהרבה בעונה החולפת. מצד שני, המשכורת הגבוהה שלו, 12 מיליון יורו בעונה, תיחסך, בעוד שהגברת הזקנה תצטרך למצוא מקורות מימון כדי לעמוד בסכום השכר המופרז.

זלאטן, 29, הגיע ליובה מאייאקס ב-2004 ושיחק שם שנתיים. הוא זכה עם הזברות בשתי אליפיות (2004/5 ו-2005/6), אולם שתיהן הופקעו מידיה של יובנטוס עקב פרשיות השחיתות. בקיץ 2006 עבר לאינטר, עימה זכה שלוש פעמים רצופות בסקודטו.

גוטי קרוב לגלאסטראיי

סוף עידן בריאל מדריד? קשר הקבוצה גוטי נמצא על סף חתימה בגלאטסראיי הטורקית, כך מדווח היום (שבת) בספרד. מועדון הפאר הטורקי הציע חוזה לשנתיים לקשר הספרדי, שכבר הצהיר לפני הקלאסיקו האחרון את העובדה שהוא יעזוב את ריאל בסוף העונה הנוכחית.

אם גוטי אכן יצטרף לגלא, הרי שהוא יחבור למאמן ברצלונה לשעבר, פרנק רייקארד, שמאמן את הקבוצה הטורקית מתחילת העונה. המאמן ההולנדי הביע בפני ראשי המועדון את רצונו הרב לראות את גוטי בעונה הבאה על מנת לשדרג משמעותית את הקבוצה כדי שזו תרוץ חזק בכל המסגרות.

המועדון מאיסטנבול, אחד המעוטרים ביותר בכדורגל הטורקי, זכה באליפות האחרונה ב-2008. לאחר שנים של השתתפות בליגת האלופות, גלא, שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי, החלה אותה בליגה האירופית (כזכור, הקבוצה שיחקה נגד מכבי נתניה במוקדמות המפעל). העונה מדורגת הקבוצה במקום השלישי, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. לגלא סיכוי קלוש עד אפסי לזכות באליפות, כשהיא מרוחקת שש נקודות מהפסגה, שמאויישת על ידי פנרבחצ'ה, כשגם המקום השני, שמוביל להשתתפות באלופות רחוק מאוד (בורסאספור מובילה בחמש נקודות על גלא). רייקארד רוצה להתחרות בעונה הבאה על כל התארים וכדי לעשות זאת צריך את הקשר הנהדר של ריאל.

גוטי, 34, גדל בריאל ושיחק בכל הקריירה המקצוענית שלו בקבוצה. בעונת 1995 (15 עונות בסך הכל) עלה לקבוצה הבוגרת וזכה עימה בשלל תארים, ביניהם: שלוש פעמים ליגת האלופות, חמש אליפויות ספרד, סופרקאפ אירופי, ארבע פעמים בסופרקאפ הספרדי וגביע ביניבשתי אחד. יש לו גם 14 הופעות במדי נבחרת ספרד.

למרות יכולת מסירה נהדרת, אותה הוא מוכיח העונה ביתר שאת, וכישורי המשחק שלו שלא נס ליחם, גוטי אף פעם לא השיג דריסת רגל של ממש בריאל. בכך צפוי גוטי להצטרף לכוכב ענק אחר, ראול, שגם עתיד לעזוב את הקבוצה לאחר שנים רבות של משחק בה. ראול, לעומתו של גוטי, ינסה כנראה לעשות חיל מעבר לים, בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully