וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי הכחיש שכינה את באלוטלי "ניגר"

השנאה בין חלוצי רומא ואינטר ממשיכה להסעיר את הכדורגל האיטלקי. טוטי: "לא הערתי הערה גזענית, אני אומר זאת בביטחון"

הדם הרע בין אינטר ורומא, ובאופן ספציפי יותר בין מאריו באלוטלי, חלוץ הנראזורי, ופרנצ'סקו טוטי, חלוץ הג'לארוסי, ממשיך לזרום בשפע. פרשת ההרחקה של טוטי בגמר הגביע ממשיכה לעשות הדים באיטליה, ונראה שלמרות שהעונה עומדת בפני סיומה היא תמשיך לרחף מעל הכדורגל האיטלקי, ואין ספק שאנחנו נשמע עוד הרבה בעקבותיה.

תחילת הפרשה בין השניים החלה עוד בשנה שעברה. טוטי רתח לאחר התיקו 3:3 בין שתי הקבוצות על כך שחלוצה של אינטר הקניט את שחקני ואוהדי רומא. "צריך לבעוט לו בתחת", אמר על באלוטלי אשתקד לאחר המשחק. ההמשך הישיר של המתיחות הרבה בין השניים הגיע בגמר הגביע שנערך ביום רביעי החולף, כאשר טוטי בעט בפראות משולחת רסן ברגלו של באלוטלי מאחור ונשלח החוצה בכרטיס אדום ישיר מספר דקות לפני הסיום.

אמש (שישי) טען באלוטלי כי במהלך המשחק טוטי העיר לעברו הערות גזעניות. "ניגר. כן, כך הוא כינה אותי", צוטט באלוטלי בעיתון האיטלקי, גאזטה דלו ספורט. ההכחשה של טוטי לא איחרה לבוא, וכבר היום הוא מיהר להוציא הודעה. "מעולם לא הייתי גזען", כתב השחקן הרומאי באתר האינטרנט שלו, "ואני לעולם לא אהיה גזען. לא הערתי הערה גזענית, אני אומר זאת בביטחון מלא".

עוד הוסיף החלוץ: "ביומיים האחרונים אני שוקל את כל העניין בקפידה רבה. החלטתי להביע את כל מה שאני חושב ומרגיש בסיום העונה". בהחלט יש למה לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully