וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "היה נהדר לראות את לברון קובע את הטון"

מאמן הקאבס נהנה מעוד תצוגה של ה-MVP בליגה. פירס: "זה היה מביך". ג'נטרי על דראגיץ' :"לא תמצא ילד יותר טוב ממנו"

לאחר המשחק השני בסדרה נגד בוסטון, הרבה היו סקפטיים לגבי סיכויי ההצלחה של קליבלנד. פתאום הקבוצה של מייק בראון נראתה פגיעה במקצת, דבר שאסור לקונטנדרית הכי גדולה לאליפות להיות, כי מי שתריח קצת דם מהכיוון שלה תסתער על זה. אלא שהלילה (בין שישי לשבת) החזירו הקאבס לעצמם הרבה מניות שאבדו עם ניצחון חוץ ענק 95:124 בבוסטון גארדן, שהעלה אותם ל-1:2 בסדרה.

לברון ג'יימס אכל את הפארקט מן היסוד כבר מתחילת המשחק, כש-21 נקודות מתוך ה-38 שלו בסך הכל נקלעו ברבע הראשון. "זה היה נהדר לראות את לברון קובע את הטון כבר מכדור הפתיחה, וכולם הלכו אחריו", אמר מאמנו, בראון.

"ידענו שזה מה שהולך לבוא", קונן מאמן הסלטיקס דוק ריברס, שאולי העיד בכך על העובדה שלא ניתן כיום לעצור את קינג ג'יימס. "אמרנו לשחקנים: 'הוא ייקח את הכדור מההתחלה ויתקוף אותנו כל המשחק, במיוחד בתחילה, כדי לערב גם את חבריו'. עשה זאת". על המשחק הוסיף המאמן: "מבחינה התקפית, השחקנים לא נעו מספיק, לא הלכנו מספיק על קווין, היינו חייבים לעשות מאמץ מרוכז כדי ללכת על קווין, אבל לא עשינו זאת".

פול פירס, שסיים משחק פושר של 11 נקודות בלבד, התבייש בסיום. "זה מביך כאשר אתה מפסיד בבית בצורה כזו".

ג'ינובילי: "זה נראה כאילו אין דרך לעצור אותם"

המשחק השני הלילה הפגיש את הספרס, שאירחו את הסאנס. פיניקס סיימה את המשחק עם סוג של הפתעה, לא רק בגלל ניצחון החוץ, אלא יותר בגלל העובדה שהיא כבר מוליכה 0:3, דבר מפתיע לכשעצמו, בטח אחרי ההדחה של דאלאס על ידי סן אנטוניו. אף קבוצה לא חזרה אי פעם מפיגור של 3:0 וקשה לראות את הספרס יוצאים מהבור הענק, שגם להם, לפחות במשחק הזה, יש חלק בחפירה שלו.

מי שעוד חולל הפתעה היה הגארד של פיניקס גוראן דראגיץ', שעלה מהספסל ותפר 26 נקודות, 23 מהן ברבע האחרון, כדי לסחוף את השמשות לניצחון. "הוא רוצה לרצות אותך", אמר מאמן פיניקס אלווין ג'נטרי על כוכב המשחק. "לא תמצא ילד יותר טוב ממנו".

"זה נראה כאילו אין דרך לעצור אותם", אמר בסיום מאנו ג'ינובילי, היחיד מבין חברי להקת הספרס שהופיע למשחק עם ערב של 27 נקודות. "זה היה די מביך. הם היו נהדרים ואנחנו היינו די גרועים".

טוני פארקר, שנפצע במהלך המשחק ונלקח לבדיקה בסיומו, היה כמו יתר חבריו רע מאוד. "חשבתי שזה ישפיע עלינו מבחינה מנטאלית", אמר בסיום מאמן הספרס גרג פופוביץ' על הפציעה של פארקר. "איבדנו מהאגרסיביות שלנו בהתקפה בגלל זה, הם חזרו למשחק וזה עשה את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully