וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה את בוסטון ועלתה ל-1:2

הקאבס הוכיחו עליונות עם ניצחון חוץ 95:124 והחזירו לעצמם את הביתיות. פיניקס עלתה ל-0:3 מול סן אנטוניו אחרי 96:110

לזה בטח שלא ציפינו. שני משחקי פלייאוף נערכו הלילה (בין שישי לשבת) ובהם קיבלנו תוצאות שהשאירו את רובנו פעורי פה. הקאבס הגיעו עם הגב אל הקיר לבוסטון גארדן ןקטפו ניצחון עצום 95:124, בדרך לעלות ל-1:2 בסדרת חצי הגמר במזרח ולהחזיר לעצמם את יתרון הביתיות עליו עבדו קשה כל כך בעונה הסדירה. מי שהספיד את קליבלנד ולברון לאחר ההפסד במשחק השני, צריך לאכול רבע כובע, כי בכל זאת הסלטיקס עדיין לא אמרו נואש.

גם המשחק השני הפתיע במידה מסוימת. לאחר שני ניצחונות באריזונה, הגיעה פיניקס לטקסס וניצחה את סן אנטוניו 96:110 בדרך ליתרון 0:3 בסדרת חצי גמר המערב. אחרי שהדיחו את המדורגת שנייה, דאלאס, עם הרבה אופי ולחימה הספרס צריכים סוג של נס, אפילו גדול, כדי למחוק את הפער האדיר שיצרה פיניקס, שקרובה מאוד לגמר המערב.

בוסטון - קליבלנד 95:124 (הקאבס עלו ל-1:2)

המעידה הקטנה מול שיקגו עם ההפסד במשחק השלישי בסיבוב הראשון לא ממש הזהירה את הקאבס, המשחק השני מול בוסטון, עם הפסד בית, הדליק נורת אזהרה בולטת יותר, ונראה שהקבוצה של מייק בראון לקחה את הדברים ברצינות רבה יותר. הקאבס הגיעו למשחק השלישי בסדרה שעברה לבוסטון גארדן לחוצים קצת עם הגב לקיר, לאחר הניצחון של הסלטיקס, בידיעה שאסור להם בתכלית האיסור להפסיד שם שני משחקים.

הפתיחה הייתה כולה של האורחים וקינג ג'יימס, שטרפו את הירוקים כבר מן ההתחלה ועלו ליתרון מבטיח לאחר רבע אחד של 17:36. בוסטון אמנם התעשתה ברבעים הבאים וקלעה 26, 27 ו-25 בהתאמה, אך מול יום נהדר של לברון, ששוב הוכיח כמה הוא גדול, וחבריו שלא קלעו פחות מ-28 לרבע לא היה לחבורה המזדקנת של דוק ריברס סיכוי.

ההשתלטות של הסופרסטאר של הקאבס על המשחק מההתחלה הייתה יוצאת דופן. לברון סיים את המשחק לא רחוק מטריפל דאבל עם 38 נקודות (12 מ-19 ל-2, 2 מ-3 ל-3, 8 מ-9 מהקו), 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. 21 מהנקודות הגיעו ברבע הראשון המדהים. הקאבס החטיאו בכל המחצית הראשונה רק 15 זריקות ולקחו שבעה כדורים חוזרים מהזריקות הללו, מה שהשאיר את בוסטון עירומה עם שמונה כדורים בלבד שלא יצאו מתחת לסל. ללא מתפרצות ונקודות קלות זה הפך לבלתי אפשרי מול הקבוצה הכי טובה בליגה. הסלטיקס לא הצליחו לחזור ב-2010 מפיגור 20 נקודות. לא בבית. לא בפלייאוף, ובטח לא מול הקאבלירס.

הסדרה בין קליבלנד לבוסטון הייתה היחידה מבין הארבע בה הקבוצה האורחת השיגה ניצחון חוץ, ואם היא נראתה אולי כהכי פתוחה לאור התוצאות, הרי שכעת היא אולי חזרה להיות צפויה. כדי לשוב ולהחיות אותה בוסטון חייבת ניצחון במשחק הרביעי (שייערך בלילה שבין ראשון לשני), שכן ניצחון חוץ נוסף של הקאבס יגמור אותה סופית.

מלבד משחקו העצום של ג'יימס, אנטואן ג'יימיסון הגיע לעבודה עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים, דלונטה ווסט 14, שאקיל אוניל סיים עם 12 ו-9 ריבאונדים, מוריס וויליאמס תרם גם הוא 12 ו-7 ריבאונדים, אנתוני פארקר קלע 11. את הירוקים הוליך קוון גארנט עם 19 נקודות, רייג'ון רונדו 18 ו-8 אסיסטים, פול פירס ביום פושר מאוד ונייט רובינסון עם 11 נקודות כל אחד, טוני אלן קלע 10.

סן אנטוניו - פיניקס 110:96 (הסאנס עלו ל-0:3 בסדרה)

הסאנס קרובים להשיג את הנקמה שלהם סופסוף. מאז 2003 הדיחה הקבוצה של גרג פופוביץ' את השמשות בארבע קרבות פלייאוף, אלא שכעת הקבוצה הלוחמנית שלו מצויה בבור כל כך עמוק שסיכויי ההיחלצות ממנו שואפים לאפס. אף קבוצה לא הצליחה להיחלץ מאוברדראפט של שלושה משחקים בסדרה של הטוב משבעה בפלייאוף. אמנם מחסומים נועדו כדי להישבר ויגיע היום שקבוצה תעשה זאת, אבל בכושרן הנוכחי מהפך נראה כבלתי אפשרי.

השמשות הגיעו למשחק השלישי בסדרה לאחר שני ניצחונות בית, בידיעה שב-AT&T סנטר עם הקהל, הצביטות והשריטות שפחות נשרקות זה יהיה הרבה יותר קשה. הפתיחה נראתה מעודדת מבחינת המאחרים שסיימו את המחצית הראשונה ביתרון 44:50. אבל פיניקס עלתה חדה ונחושה יותר למחצית השנייה, ובעזרת יום אדיר של גוראן דרגאיץ' שעלה מהספסל וקלע 26 נקודות ב-17 דקות וחצי (23 מתוכן ברבע האחרון) הביאו בין היתר למהפך בדרך לניצחון היוקרתי, שמסמן את דרכה הבטוחה לגמר. המשחק הרביעי בסדרה, גם הוא בטקסס, ייערך בלילה שבין ראשון לשני. האם פיניקס תסיים עם 'סוויפ' מרשים ותחגוג בחוץ עלייה לגמר המערב, שתהווה הצהרת כוונות רצינית מצידה? עוד פחות מ-48 התשובה.

ג'ייסון ריצ'ארדסון הוסיף 21 נקודות למנצחים, גרנט היל קלע 18, סטיב נאש 16, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ליאנדרו ברבוסה 13, אמארה סטודמאייר הסתפק ב-7 נקודות בלבד והוריד 8 ריבאונדים. היחיד שתפקד ממש אצל הספרס, כמה לא מפתיע, היה מאנו ג'ינובילי שקלע 27 נקודות, טים דאנקן עם 15 בלבד ו-13 ריבאונדים, אנטוניו מקדייס 12 ו-10 ריבאונדים, מאט בונר 11, טוני פארקר 10 נקודות ו-6 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully