וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפאלוקאס: "ניצחנו את המשחק בפרטים הקטנים"

גארד אולימפיאקוס חגג את העלייה לגמר היורוליג, אבל הודה: "עשינו טעויות, פרטיזן שלטה". רוביו: "שיחקנו כקבוצה"

ברצלונה עלתה לגמר היורוליג לאחר ניצחון 54:64 על צסק"א מוסקבה במשחק הראשון בפיינל פור בפאריס. הקטלאנים, שהיו הקבוצה הבולטת של העונה ביורוליג שלטו ברוב דקות המשחק תוך שהם מציגים הגנה אגרסיבית. בסיום, ברצלונה משיגה גם נקמה קטנה על הקבוצה לה הפסידה באותו מעמד אשתקד.

"המשחק הקודם היה התזכורת שלנו למה לא לעשות והפעם, נמנענו מטעויות", סיכם רוג'ר גרימאו. "התכוננו היטב למשחק וביצענו מהלכים חיוביים ברגעים הנכונים. נטלנו את ההובלה בתחילת הרבע השני ושמרנו על היתרון לאורך כל המשחק. כרגע, אני עדיין לא חושב על הנפת הגביע".

ריקי רוביו, שסיים עם 10 נקודות ו-8 אסיסטים, הוסיף: "אני כל כך שמח. זה היה משחק חשוב וצסק"א שיחקו חזק. יש להם המון ניסיון, אבל אנחנו שיחקנו כקבוצה. הייתי מתוח, אבל לחמנו במשך 40 דקות והשגנו את הניצחון. היו להם חמישה שחקנים שקלעו, אבל הספסל שלנו עזר לנו. זה מדהים. אני לא רוצה להגיד שום דבר שיהרוס את הרגע הזה".

פיט מיקל: "היה משחק קשה נגד קבוצה מצוינת. הגענו מוכנים ושיחקנו את המשחק שלנו - רצנו עד שלא נותר לנו כוח. יש להם שחקנים שנבחרים לחמישיית העונה יורוליג ואני רציתי להראות לאוהדים מי באמת שווה את חמישיית העונה. המפתח שלנו היה ההתקפה שהשתפרה במחצית השנייה. במחצית הראשונה שיחקנו הגנה גדולה, החזקנו אותם על 21 נקודות ועצרנו את שישקאוסקאס. זה היה קשה ואנחנו עייפים, אבל אין משחקים קלים בפיינל פור".

המאמן המפסיד, ייבגני פשוטין, החמיא לשחקניו: "שיחקנו טוב עם הרבה לב והתוצאה הייתה צמודה עד הסוף. התוכנית הייתה להאט את המשחק ואם לשפוט לפי 64 הנקודות שברצלונה קלעה, נראה לי שעמדנו בה. היינו טובים בהגנה, אבל החולשה באה בהתקפה. יש לנו רוטציה של 6-7 שחקנים, ברצלונה השתמשה בספסל ואנחנו נפלנו מהרגליים. למרות שהשחקנים שלנו היו מותשים פיזית, היינו במשחק, אבל התקשנו מתחת לסל. המשחק על המקום השלישי חשוב לנו ונעלה לעשות את זה ביום ראשון".

קלייזה: "ההתקפה לא הייתה יפה, אבל גרמנו לה לעבוד"

בחצי הגמר השני, קיבלנו משחק בלתי נשכח. אולימפיאקוס ופרטיזן נאבקו אחת בשנייה והיתרון עבר מצד לצד. 2.6 שניות לסיום קלע ג'וש צ'ילדרס סל מטורף ושלח את המשחק להארכה. שם לפרטיזן נגמרו האוויר והשחקנים והיוונים ניצחו 80:83 בדרך לגמר ראשון מאז הזכייה ב-1997.

"זה היה משחק קשוח בין שתי קבוצות ששיחקו כדורסל חזק. היה כיף ואני שמח שניצחנו. עברנו הרבה עליות ומורדות וספגנו כמה הפסדים שהפכו אותנו לחזקים יותר. בתחילת העונה, נכנסנו לפאניקה מפיגור, אבל היום נשארנו מרוכזים. שיחקנו טוב בהגנה והשגנו עצירות. ההתקפה שלנו לא הייתה יפה, אבל גרמנו לה לעבוד", אמר לינאס קלייזה שקלע 19 נקודות.

"פרטיזן שיחקה חכם ושלטה במשחק", הודה תאודורוס פפאלוקאס. "לא היה להם מה להפסיד והם קלעו קליעות גדולות. אבל בסוף, בפרטים הקטנים, ניצחנו את המשחק. עשינו כמה טעויות טפשיות, אבל תודה לאל שזה לא עלה לנו במשחק. מזל טוב לשחקנים, לצוות ולאוהדים המדהימים. עכשיו עלינו לנוח ולהתכונן לברצלונה".

בפרטיזן התקשו לעכל את ההפסד. "שיחקנו טוב וחבל שלא ניצחנו", אמר אלכס מאריץ', מהבולטים במשחק. "הייתה לנו הזדמנות לנצח בשניות האחרונות לפני ההארכה. אחר כך בורוסיס הגיע ולקח ריבאונדים גדולים בסיום ההארכה. כשאתה רוצה לנצח משחק כזה, אסור לך לאפשר ליריבה לקחת שלושה ריבאונדים רצופים בהתקפה. זה עלה לנו במשחק. הניצחון היה שלנו והריבאונדים של אולימפיאקוס עשו את ההבדל בהארכה".

בו מקאלב סיכם: "קשה להפסיד בצורה כזו, כשהייתה לנו הזדמנות אדירה לנצח בסוף הזמן החוקי. הראנו מה אנחנו יכולים לעשות כקבוצה, אבל זה לא עזר לנצח את המשחק ולכן אנחנו לא מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully