וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל עכו: תנו לי להישאר

האורדונים, ללא בני חדד, מתכננים מלחמת עולם (ש', 15:30) בקרב התחתית נגד הצפוניים, שיחסרו את ברקאי, גיטא וסימנטוב

"מלחמת עולם", "קרב על תשע נקודות", "להיות או לחדול", וכמובן "משחק העונה שלנו", אלו רק חלק מהביטויים שנשמעו במהלך השבוע בהפועל רמת גן לקראת משחק התחתית הלוהט בו תארח מחר (שבת, 15:30) הקבוצה את הפועל עכו כאשר המפסידה עלולה למצוא את עצמה בליגה הלאומית. נכון לעכשיו ממוקמת רמת גן עם 18 נקודות במקום ה-14, שמוביל למבחנים, ועכו מדורגת במקום ה-12 עם נקודה אחת יותר.

במהלך השבוע נתלו ברחבי העיר כרזות שקוראות לאוהדי הקבוצה להגיע למשחק החשוב בוינטר. הנהלת המועדון הוזילה את מחירי הכרטיסים שיעמדו על מחיר אחיד של 30 ש"ח לכל השערים. "זו מלחמת הישרדות וצו 8 לאוהדים", נכתב על הכרזות.

בחלק המקצועי יחסר המאמן יובל נעים את בני חדד, שצבר חמישה כרטיסים צהובים, כאשר אלי לוי צפוי למלא את מקומו בהרכב. החלוץ סרג' איילי נמצא בספק בגלל שלא חש בטוב ביומיים האחרונים והחסיר היום את האימון המסכם. מור גולן, שסובל מנפיחות ונוזלים בברכו, עשוי לפתוח בהרכב בשל הטבה במצב פציעתו.

"אני חושב שכל מה שאגיד לשחקנים על המשחק הזה לא יזיז דבר. כולם יודעים שזה קרב על עונה שלמה", אמר המאמן נעים לקראת המשחק. "אין ספק שניצחון יהיה פיצוי לתקופה הרעה שאנחנו עוברים. השחקנים יודעים מה מונח על הפרק וזו הזדמנות כמעט אחרונה שלנו להבטיח את ההישארות בליגה". המאמן גם התייחס לקריאת ההנהלה לקהל והוסיף: "כל מי שחשוב לו השם 'הפועל רמת גן' צריך להגיע. ברור שלמועדון, עם כל מה שעובר עליו, יש אפשרות גדולה יותר להמשיך להתקיים רק בליגת העל ואני מקווה שנעמוד במשימה החשובה הזו".

הרכב משוער, הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, גולן חרמון, פאבל פרגל, תמיר בן עמי, שי חדד, אלי לוי, אנדרה קלדיירה, קרלוס צ'קאנה, מור גולן (ג'ורג' דאטורו), סרג' איילי.

הוכנבוים לשחניו: "צריך לעלות בריכוז מקסמלי ולנצח"

הפועל עכו ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד הפועל רמת גן, משחק שניצחון בו יבטיח את הישארותה בליגת העל. לאורך כל השבוע דיברו בעכו את ההישג הצפוי, שיוכל לסתום הרבה פיות מאחר ולא הרבה האמינו שהקבוצה תוכל לשרוד בליגת העל. באסיפת הקבוצה מיעט לדבר המאמן ירון הוכנבוים, ורק אמר לשחקניו: "אנחנו צריכים לעלות מחר בריכוז מקסימלי ולנצח את המשחק בכדי להישאר בליגה". הוכנבוים יודע כי כשמדובר במשחק כה חשוב, אין צורך לדרבן את השחקנים לפני.

בצד המקצועי, להוכנבוים שלושה חסרונות משמעותיים בסגל. הבלם גבע ברקאי ייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס רון בן נחום. החלוץ אושרי גיטא ייעדר מאותה סיבה ובקישור, שחר סימנטוב פצוע ואבי אלפסי אמור לתפוס את מקומו.

הרכב משוער, הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, רון בן נחום, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין, אבי אלפסי, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין, אבודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully