וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד-בני יהודה: המאבק על אירופה

גם באשדוד מפנטזים על השתתפות באירופה דרך המקום הרביעי, סיבה מספיק טובה לנצח את בני יהודה (שבת, 20:00)

שחקני מ.ס. אשדוד יקבלו מחר (שבת, 20:00) הזדמנות לנקום בבני יהודה שהדיחה אותם בחצי גמר הגביע השבוע, כשיארחו אותה לשחזור, הפעם במסגרת הליגה. באשדוד ניסו לאושש את השחקנים, גם מהבחינה הפיזית אחרי 120 דקות מתישות ובייחוד אחרי הנפילה המנטלית שבאה עם ההפסד האכזרי בתום דו קרב הפנדלים מול הזהובים. באשדוד עדין מפנטזים להגיע לאירופה, אולי דרך המקום הרביעי ואף אחד לא מתכוון לוותר על המשחק מחר נגד שחקניו של גיא לוזון.

למעט המגן רחמים צ'וקול, שייעדר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן יוסי מזרחי. אדיר טובול צפוי להחליף את צ'וקול בעמדת המגן כאשר קיימת אפשרות שחלק מהשחקנים הבכירים יקבלו מנוחה ויפתחו על הספסל כדי להקל עליהם מעט אחרי מספר שבועות עמוסים.

אשדוד, שלא הצליחה במפעל הגביע, זכתה בכל זאת בתואר השבוע כאשר "הקרן החדשה לישראל", שמשקיפיה פזורים בכל מגרשי ליגת העל מדי שבת, בחרה בה כקבוצה ההוגנת של העונה. אגב, בעונה שעברה היתה זו בני יהודה שנבחרה וקיבלה את פרס ההוגנות. קפטן הקבוצה, משה אוחיון, התייחס לזכייה ואמר: "רואים שינוי גדול בקהל. אנחנו השחקנים מרגישים שהאוהדים באים כדי לעודד את הקבוצה. אם יש אוהדים בקבוצות אחרות שמתעסקים בלקלל, אצלנו מתעסקים בלעודד את הקבוצה. אני שמח שזכינו העונה לפחות בתואר אחד, הקבוצה ההוגנת".

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ' (עידן ציון), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, אדיר טובול, ניר ביטון, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, אמיר לביא, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

גיא לוזון השתמש ברוי קין

אחרי ההעפלה הדרמטית לגמר הגביע, בבני יהודה מתכננים לתת למספר שחקנים מנוחה לקראת המפגש החוזר מול מ.ס. אשדוד. גיא לוזון ינסה לחלק את הכוחות בסגל אחרי המאמץ שהושקע נגד אשדוד ב-120 דקות. בכל מקרה, הוא יחסר את מיכאל זנדברג המוצהב, כמו גם את איציק עזוז ולירוי צעירי הפצועים, שאמורים להיות כשירים נגד הפועל תל אביב באמצע השבוע הבא.

כפיר אדרי, אביב חדד ואסי בלדוט יקבלו מנוחה, יהיו בסגל ויפתחו על הספסל. לוזון הקרין לשחקניו את הסרט שמסכם את הקריירה של הקשר האירי רוי קין, שחקנה של מנצ'סטר יונייטד שפרש, כשהוא מבקש משחקניו לקחת דוגמא מקין, שהיה סמל לווינריות ומצוינות לאורך כל דרכו כשחקן פעיל.

יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, שוחח אף הוא עם השחקנים ביקש מהם להתייחס למשחק בשבת במלוא הרצינות, ואמר: "המשחק באשדוד חשוב לנו מאוד, חייבים להתרכז בו ולא לחשוב כרגע על הגמר עם הפועל. ניצחון יכול להבטיח לנו כבר בשבת את המקום הרביעי והכרטיס לאירופה".

הרכב משוער, בני יהודה: דלה איינוגבה, טל משען, איבן גארידו, דין מורי, עוז ראלי, סיניסה ליניץ', חסן אבו זייד, מהראן ראדי, ג'ורג' אמסיס, משה ביטון, שלומי לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully