וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ברמן תשחק במוקדמות ליגת האלופות

תיקו 1:1 מול המבורג שלח את הירוקים למקום השלישי, לברקוזן תסתפק בליגה האירופית אחרי 1:1 מול מנשנגלאדבך

אחרי שבשבוע שעבר הושגו ההכרעות החשובות בבונדסליגה, כשבאיירן מינכן זכתה באליפות ושאלקה, שפספסה אותה, לפחות יודעת שהיא תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, הוכרעו היום (שבת) יתר מאבקי המיקום במחזור הנעילה. ורדר ברמן הייתה המנצחת הגדולה של המחזור כשהבטיחה את המקום השלישי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות, למרות שסיימה רק ב-1:1 ביתי מול המבורג, בזכות התיקו המאכזב של לברקוזן באותה תוצאה מול בורוסיה מנשגלדבאך.

בורוסיה דורטמונד תצטרך אליה בליגה האירופית למרות ההפסד 2:1 בפרייבורג, אחרי ששטוטגרט סיימה רק ב-1:1 עם הופנהיים וסיימה שישית. בתחתית עשתה האנובר את העבודה עם 0:3 גדול בבוכום, ששלח את המקומיים לליגת המשנה. נירנברג, שניצחה 0:1 את קלן, סיימה במקום ה-16 ותשחק במשחקי המבחן מול אוגסבורג, שסיימה שלישית בבונדסליגה השנייה.

ורדר ברמן - המבורג 1:1

ארבעה ניצחונות רצופים הביאו את ברמן לדרבי הצפוני בעמדה מצוינת, כשהיא יודעת שניצחון יספיק לה להבטיח את המקום במוקדמות ליגת האלופות, אבל להמבורג היו שאיפות משלה. האורחים קיוו להשתחל בכל זאת לאירופה, אחרי העונה המאכזבת שלהם שכללה הדחה בחצי גמר הליגה האירופית.

קלאודיו פיזארו קירב את קבוצתו של תומאס שאף למטרה בדקה ה-58 כשדחק מקרוב את שער היתרון, אבל בדקה ה-82 הלחיץ רוד ואן ניסטלרוי את יושבי הווסרשטדיון עם השוויון של המבורג, אלא שהעדכונים ממנשגלאדבך על התיקו של לברקוזן הרגיעו את ברמן, שתוכל כעת להתכונן בראש שקט לגמר הגביע מול באיירן מינכן.

בורוסיה מנשנגלדבאך - לברקוזן 1:1

לברקוזן הייתה יכולה לעקוף את ברמן ברגע האחרון בדרך למקום השלישי עם ניצחון בהפרש שערים גבוה, אבל בסופו של דבר לא הצליחה לחלץ אפילו ניצחון מול קבוצת התחתית שכבר הבטיחה את הישארותה, והסתפקה במקום הרביעי. הקבוצה של יופ היינקס, שחלמה על אליפות במשך מרבית שלבי העונה אך איבדה מומנטום לקראת סיומה, נהנתה משער יתרון של פטריק הלמס בדקה ה-34, אך ספגה מרגליו של רואל בראוורס בדקה ה-55. רוברטו קולאוטי לא שותף במדי מנשגלאדבך.

הופנהיים - שטוטגרט 1:1

לשטוטגרט הייתה חסרה נקודה אחת בלבד כדי להבטיח את המקום השישי, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. קאקאו נתן לאורחים יתרון כבר בדקה ה-19, וכשהחדשות מברמן דיווחו על הפיגור של המבורג השוואבים הורידו הילוך, ובדקה ה-44 איזן בוריס ווקצ'ביץ' להופנהיים וקבע את תוצאת המשחק.

הרטה ברלין - באיירן מינכן 3:1

אחרי שהבטיחה אליפות מספר 22, באיירן רוצה שהעונה הזו תסתיים בצורה מושלמת עם טרבל, ועוד לפני גמר הגביע, שחקניו של לואיס ואן חאל סימנו ניצחון נוסף במפגש הקצוות מול הרטה, שירדה כבר בשבוע שעבר. המאמן ההולנדי עלה עם הרכב חזק יחסית, וקיבל את השער הראשון מרגליו של איביצ'ה אוליץ' בדקה ה-20, אבל הקבוצה מהבירה לא הרימה ידיים ומצאה את השוויון מרגליו של אדריאן ראמוס בדקה ה-59, לפני שאריאן רובן נכנס לפעולה עם צמד פרטי בדקות 74 ו-87, ששלח את הבווארים להתכונן לגמר הגביע מול ברמן, ולאחר מכן כמובן לגמר ליגת האלופות מול אינטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בוכום - האנובר 3:0

קרב התחתית החם ביותר העונה היה גם קרב ישיר על ההישארות בליגה, אותו דאגה הקבוצה של מירקו סלומקה להכריע מהר מאוד. ארנולד ברוגינק כבש כבר בדקה התשיעית, ועוד לפני שבוכום הספיקה להתאושש הוסיף מייק הנקה את השני. רגע לפני הירידה להפסקה גזר סרג'יו פינטו את גורלה של בוכום לירידה עם השלישי, ונתן את האות להתפרעות של האוהדים המקומיים ביציעים.

תוצאות נוספות:

פרייבורג - בורוסיה דורטמונד 1:3
לפרייבורג: מוחמדו אידירסו 60, פאפיס סיסה 70 ו-90. לדורטמונד: לוקאס באריוס 47.

וולפסבורג - פרנקפורט 1:3
לוולפסבורג: זבדאן מיסימוביץ' 21, סשה רייטר 31, אדין זדקו 34. לפרנקפורט: חליל אלטינטופ 86.

נירנברג - קלן 0:1
לנירנברג: אנדראס אוטל 88.

מיינץ - שאלקה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully