וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא הייתי מתמנה אם הייתי יודע שכך יהיה"

עם זאת, המנג'ר של פורטסמות מוצא גם נקודות חיובית בעונה הקשה: "שיחקנו עם רוח לחימה. גאווה לשחק מול הקהל הזה"

העונה המסויטת של פורטסמות מתקרבת לסיומה, וכשנותרו שני משחקי ליגה וגמר גביע היסטורי ומרגש במיוחד, לאברהם גרנט וחבורתו לא נותר אלא לספור את הדקות. בינתיים, הישראלי התראיין היום (שישי) לתקשורת המקומית, ונשמע שהוא, לפחות, שלם עם עבודתו במועדון. "אתה יכול לחייך או לבכות, ואני לא אבכה. לא היה אפילו רגע אחד העונה שחשבתי להרים ידיים", אמר גרנט.

"למדתי מאבא שלי שאדם חייב להיות חזק עם עצמו, וזה עזר לי, כי החיים הם לא רק שחור ולבן. אני מאוכזב מהרבה דברים העונה, אבל אלה דברים שקרו מחוץ לכר הדשא. לפעמים הדברים היו בלתי אפשריים, אבל ראיתי ששיחקנו עם רוח לחימה. אני הייתי גם אוהד, ובתור אוהד אתה אוהב את המועדון שלך ויהי מה, בלי שום תנאי. לשחק עבור הקהל הזה היה גאווה".

המנג'ר הישראלי התייחס למסע הקסם של קבוצתו בגביע האנגלי השנה, ואמר: "היה לנו קל להתרכז השנה בגביע, כי שם אף אחד לא יכול היה לקחת לנו נקודות. מה שעשינו מול טוטנהאם, אחרי כל מה שקרה העונה - לראות את השחקנים נותנים הכל ולא מוותרים - זה היה פשוט מדהים. זו היתה הזהות שלנו לכל אורך העונה - למרות הכל לא הרמו ידיים".

עם זאת, אפילו גרנט הודה כי אם היה יודע שהמצב של פומפי יהיה כה מסובך, הוא לא היה לוקח את התפקיד מלכתחילה. "בצד של הכדורגל, כמובן שלא הייתי לוקח את הג'וב. לעבוד ככה? בשום אופן. אפילו להמשיך לא היתה החלטה קלה, אבל אני שמח שלקחתי אותה, אפילו במצב הזה. היו גם כל כך הרבה דברים טובים בתמונה - בנוגע לעיר, ולדברים מחוץ למגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully