וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי ת"א: "תתרכזו במשחק, לא במה שמסביב"

אלי גוטמן ביקש משחקניו לא לפזול לאור ההתרחשויות ברקע. עשרות אוהדי הפועל הגיעו לאימון. נמני יפתח עם שלושה בלמים

עשרות אוהדים הגיעו הבוקר (שישי) למתחם חודורוב כדי ללוות את הפועל תל אביב באימון המסכם לפני הדרבי מחר. האוהדים עודדו את השחקנים לאורך כל האימון, דרבנו אותם וביקשו מהם ניצחון בשבת. למקום הגיעו ניידות משטרה כדי לדאוג שלא יהיו הפרות סדר ולמנוע זריקת רימוני עשן, אבל אחד כזה מצא את מקומו לעבר הדשא במהלך האימון.

אלי גוטמן תירגל לראשונה את הרכב הקבוצה לקראת המשחק מחר, כשדני בונדר יחליף את עומרי קנדה בצד הימני של ההגנה. אם אכן זה ההרכב שיעלה גוטמן, מדובר באותו הרכב בדיוק שעלה נגד מכבי חיפה במשחק העונה. גם השאלה אם דניאל דה רידר או זוראב מנטשאשווילי יפתחו בהרכב זכתה לפיתרון, כשנראה שההולנדי יהיה זה שישחק.

עוד לפני האימון ערך אלי גוטמן אסיפת קבוצה ודיבר בעיקר על הצד הטקטי במשחק. "אנחנו צריכים להתרכז רק במשחק ולא במה שקורה מסביב", אמר גוטמן לשחקנים שלו. "צריך להגיע למשחק עם שקט נפשי ולעשות את העבודה במגרש". לאחר מכן הראה המאמן לשחקנים את הוידאו של הדרבי הראשון העונה, ושם דגשים על משחק הלחץ של הפועל, כשהוא גם הכין את שחקניו לקראת העובדה שמכבי צפויה לשחק עם שלושה בלמים.

במירב האסיפה גוטמן התייחס לצד המקצועי ועל הדרכים לשחק מול המערך שעתיד אבי נמני להעלות. המאמן ביקש ממהראן לאלה ומאיתי שכטר להיות יותר מעורבים בהנעת הכדור. מלבד זאת, בחדר ההלבשה של הפועל נתלו ציטוטים של אבי נמני, שאמר: "אנחנו באים לנצח את הדרבי ולשמור על המקום השלישי".

בשורות רעות הגיעו לפנות בוקר למועדון, כששחקן העבר, רמי ארמה, נפטר ממחלה קשה. ארמה זכה בגביע ב-1983 ובאליפות של 1988. הלוויתו של ארמה, שהוביל את הקבוצה להישגים בשנות ה-80, תתקיים היום בבית העלמין בחולון בשעה 13:30.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, דניאל דה רידר, איתי שכטר, מהראן לאלה.

יוסי שבחון יפתח על הספסל

במכבי תל אביב מתכננים לעצור את הפועל תל אביב, לראשונה העונה, וכפי שאבי נמני תירגל מוקדם יותר השבוע מערך שכולל שלושה בלמים, גם באימון הקבוצה היום הוא הלך על מערך זהה, כשאיגור טומאסיץ' משחק ליד רונאלד ראלדס וניסו קפילוטו. ליאור ז'אן ושרן ייני יפתחו בקישור האחורי, שבעמדות הקדמיות יותר ישחקו מאור בוזגלו, יובל אבידור ועמנואל מאיוקה.

מי שישלם מחיר על היכולת החלשה מהמשחק נגד מכבי חיפה ביום שני האחרון הוא יוסי שבחון, שיפתח על הספסל. איליה יברויאן ייעדר מהמשחק בשל הרחקה, ובכל מקרה זה היום השלישי שהוא לא הורשה להתאמן עם חבריו, במה שנראה כמו איתות נוסף לסיום דרכו במועדון בסיום העונה. כפי שפרסמנו אתמול, סקאוט של יאנג בויז יגיע לדרבי כדי לעקוב מקרוב אחרי מאיוקה, שמחוזר אצל הקבוצה השוויצרית.

באסיפת הוידאו צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחק ליגת האלופות בין מנצ'סטר יונייטד למילאן, כשבצוות המקצועי הראו לשחקנים עמידה נכונה ופריסה נכונה על המגרש. לשחקנים הוקרנו דוגמאות ליציאות נכונות להתקפות מתפרצות. ובנוסף לקט של רגעים יפים שלהם מהעונה הנוכחית. בנוסף ניתנו דגשים טקטיים לגבי האדומים ובמיוחד לגבי המגן דדי בן דיין שמרבה לעלות ולתמוך בהתקפה, הבלם דגלאס דה סילבה שמסוכן מאוד במצבים נייחים, וכן הניידות בקישור של גילי ורמוט. המנג'ר אבי נמני אמר לשחקניו בין השאר: "ברור לי שכולם מבינים את חשיבות הדרבי הזה, אני משוכנע שכולם יבוא למשחק הזה ויתנו את הכל על המגרש". גורם בקבוצה הוסיף היום: "זה דרבי חשוב מאוד ומעבר ליוקרה, יש לנו עדין משימה להבטיח את המקום השלישי ואנחנו גם רוצים לסיים את העונה הזו בטעם טוב".

שוער המשנה גיא סולומון סובל משבר באפו כתוצאה מתיקול עם הקשר ליאור ז'אן באימון המסכם אמש. סולומון טופל על ידי רופא שהחזיר את עצם האף בחזרה למקומה, והוא צפוי להיות בסגל הקבוצה לדרבי.

למרות ההתרגשות של האוהדים השבוע בקניית הכרטיסים לדרבי וההתנפלות על הקופות, לפחות באימון הקבוצה לא הורגשה התרגשות כזו, שכן האוהדים לא הגיעו לקרית שלום. כזכור, לקראת הדרבי הקודם הגיעו כ-1,000 אוהדים. ההנהלה ככל הנראה תשב במשחק עם אוהדיה בשער 11 כאות מחאה על כך שהפועל לא הקצתה את כמות הכרטיסים שהייתה נהוגה עד כה, 5,500 והסתפקה הפעם רק ב-2,500 כרטיסים.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, רונאלד ראלדס, ניסו קפילוטו, איגור טומאסיץ', רוני גפני, ליאור ז'אן, שרן ייני, יובל אבידור, מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully